تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی لیون مقابل مارسی در دیداری پرگل

تیم المپیک لیون در خانه خودش با نتیجه چهار بر دو از سد تیم فوتبال المپیک مارسی گذشت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در آخرین بازی هفته ششم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه، تیم المپیک لیون در خانه خودش با نتیجه چهار بر دو از سد تیم فوتبال المپیک مارسی گذشت.

 گل‌های لیون توسط آئوآر در دقیقه 27، ترائوره در دقایق 51 و 60 و فکیر در دقیقه 74 (از روی نقطه پنالتی) به ثمر رسید و گلهای مارسی را  تووین در دقیقه 39 و انیجیه در دقیقه 82 وارد دروازه حریف کردند. ضمن اینکه «کار» از مارسی در دقیقه 83 از بازی اخراج شد.

با این نتیجه لیون نیز به مارسی در جدول رسید و 10 امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر یک پله پایین تر در رتبه ششم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بایرن مونیخ برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کار سختی دارد

پیروزی قاطع دورتموند مقابل فرانکفورت در سیگنال ایدونا پارک

انتهای پیام/

پیروزی لیون مقابل مارسی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی لیون مقابل مارسی در دیداری پرگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..