تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قنبرپور: بازیکنان پرسپولیس برای برد از لحظه استفاده کردند

سرپرست پرسپولیس گفت :با وجود بازی بسته سپید رود ، بازیکنان با استفاده از فرصت ها به پیروزی رسیدند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مصطفی قنبرپور سرپرست تیم پرسپولیس پس از برد سپیدرود بیان کرد: تیم سپید رود بازی بسته ای از خود ارائه داد و تا دقیقه ۹۰ بازی پر فشاری بود.بازیکنان توانستند از لحظه برای پیروزی استفاده کنند.

قنبرپور درباره اتلاف وقت سپید رود گفت : هر تیمی استراتژی خاص خود را دارد . سپید رود در این بازی به صورت بسته بازی می کرد و در نهایت با صبر بازیکنان توانستیم به پیروزی برسیم.

او گفت : تاریخ دربی از قبل برنامه ریزی شده است و ما هم تکلیف خود را انجام می دهیم. همان طور که برانکو گفته است بازی ها فرقی ندارند و باید به دنبال ارائه یک بازی خوبی باشیم .

او گفت : پرسپولیس یک تیم است و تا زمانی که یک تیم است مشکل بازیکن نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

حاشیه های پیش از دیدار پرسپولیس - سپیدرود

تعویض طلایی برانکو و 3 امتیاز شیرین برای سرخپوشان

حاجی بیگی: برای بازی دربی چند روز استراحت می کنیم

برانکو: پاداش تلاش بازیکنان را گرفتیم

عالیشاه: امیدوارم خستگی بازیکنان در بازی دربی تاثیری نگذارد

انتهای پیام/

اظهارات قنبرپور پس از دیدار مقابل سپیدرود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قنبرپور: بازیکنان پرسپولیس برای برد از لحظه استفاده کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..