تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارسلونا 2 - ژیرونا 2/ترمز کاتالان ها در نیوکمپ کشیده شد

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در یکی از بازی های حساس هفته پنجم لالیگای اسپانیا دو تیم فوتبال بارسلونا و ژیرونا در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون از ساعت 22 و 15 دقیقه به مصاف هم رفتند و در نهایت بازی با حساب دو بر دو به پایان رسید.

لیونل مسی در دقیقه 19 بارسا را از حریف پیش انداخت اما اخراج لنگلت مدافع بارسا در دقیقه 33 کار را برای این تیم سخت کرد و در دقیقه 45 استوانی روی اشتباه پیکه بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم و دقیقه 51 بازهم استوانی باز هم روی اشتباه پیکه گل دوم را برای ژیرونا به ثمر رساند اما بارسای 10 نفره در دقیقه 63 توسط پیکه گل تساوی را به ثمر رساند.

بارسا با این نتیجه نخستین امتیاز فصل را از دست داد و با 13 امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به رئال در صدر جدول باقی ماند.ژیرونا نیز با هشت امتیاز ششم است.

بیشتر بخوانید: بارسلونا رکورددار بیشترین بازیکن خارجی در لالیگا

اتلتیکو مادرید 1 - ایبار 1/شاگردان سیمئونه از شکست خانگی گریختند

انتهای پیام/

تساوی بارسا و ژیرونا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارسلونا 2 - ژیرونا 2/ترمز کاتالان ها در نیوکمپ کشیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..