تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفارت Wakanda در بازی Spider-Man وجود دارد

شخصیت Black Panther در عنوان Spider-Man حضور داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان Spider-Man دو روز است که به صورت انحصاری برای پلتفرم PS4 منتشر شده است. در این بازه زمانی کمی که از انتشار این بازی می‌گذرد، رازهای زیادی از آن برای گیمرها رو شده است. در آخرین رازی که از این بازی برملا شد، مشخص شده است که در این عنوان جهان باز، شخصیت پلنگ سیاه (Black Panther) و سفارت سرزمینی که پادشاهی آن را بر عهده دارد یعنی واکاندا (Wakanda) در بازی وجود دارند. عنوان Spider-Man در طول بازی سرنخ‌هایی از شخصیت‌های دیگر کمپانی کمیک «مارول» از جمله Daredevil، Doctor Strange و گروه انتقامجویان (the Avengers) می‌دهد که تأکید آن روی سفارت Wakanda و حضور Black Panther می‌تواند به معنی ساخت یک بازی از این شخصیت به صورت اسپین آف باشد.

زمان زیادی است که کمپانی مارول روی ساخت فیلم قهرمان‌های خود تمرکز کرده است و پس از ساخت فیلم Captain America: Civil War، این کار را به شدت دنبال می‌کند و ادامه خواهد داد. اولین اسپین آفی که از دنیای مارول ساخته شد، فیلم موفق Black Panther بود که توانست به صورت چشمگیری در بازاهای جهانی ظاهر شود و چندین رکورد را بشکند T'challa را به شخصیتی محبوب در نزد هواداران کمیک‌های مارول تبدیل کند.

از بحث فیلم‌ها که بگذریم، به جهان باز Spider-Man خواهیم رسید. علاوه بر مأموریت‌هایی که به شخصیت مرد عنکبوتی در طول بازی محول می‌شود تا با خلافکاران و تبهکاران شهر مبارزه کند و آن‌ها را خلع سلاح کند و در نهایت به چنگ قانون بیندازد، مأموریت‌هایی جانبی برای او در نظر گرفته می‌شود که باید از شم خبرنگاری پیتر پارکر، شخصیت اصلی که به مرد عنکبوتی تبدیل شده است استفاده کنید و عکس‌های مختلف از شهر بیندازید. اگر خوب شهر را بگردید، می‌توانید از مناظری مانند ساختمان Empire State و پل Brooklyn تصاویری را تهیه کنید اما مکانی که از همه بیشتر برای گیمرها جالب بود، سفارت واکاندا (Wakanda)، سرزمین پدری پلنگ سیاه (Black Panther) در این بازی بود که می‌تواند منجر به حضور شخصیت Black Panther در این بازی هم شود.

هرچند این عنوان انحصاری برای PS4 روی زندگی پیتر پارکر تمرکز می‌کند و عقبه آن را بازگو می‌کند اما می‌تواند خبری هم از عنوان‌های آینده‌ای که برای این کنسول در نظر گرفته شده، بدهد. کمپانی Square Enix در حال حاضر روی بازی Avengers تمرکز کرده است و این می‌تواند نوید ساخت بازی‌های بیشتر از شخصیت‌های مارول را بدهد. با این وجود می‌توانیم منتظر عرضه یک بازی با عنوان Black Panther روی کنسول‌های بازی ویدئویی باشیم.

سفارت Wakanda در بازی Spider-Man وجود دارد

سفارت Wakanda در بازی Spider-Man وجود دارد

انتهای پیام/

احتمال ساخت بازی Black Panther برای PS4 وجود دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفارت Wakanda در بازی Spider-Man وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..