تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایی: به زودی انتقام کودک خردسالی که در اهواز شهید شد را می‌گیریم

...به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود پستی در خصوص کودک به شهادت رسیده در جریان حمله تروریستی روز گذشته در اهواز، منتشر کرد.

متن پست اینستاگرامی رضایی به شرح زیر است:

مادر، مجروح روی تخت بیمارستان است. روز قبل در تیراندازی تروریست‌ها در اهواز مجروح شد.حال خوبی ندارد. ساعتی قبل از اینکه به عیادتش بروم، خبر شهادت کودک چهار ساله را به تو داده‌اند.

گریه و بی‌تابی می‌کند. او را دلداری می‌دهم، می‌گویم: « روز بعد از عاشورا شهید شد؛ مظلوم و معصوم، مثل علی اصغر امام حسین علیه السلام» بغضش می‌ترکد و می‌گوید شب قبل تازه «لبیک یا حسین» را یاد گرفته بود و مرتب می‌گفت.

موقع خداحافظی، پدر شهید ، عکس کودکش را به من می‌دهد. به چهره‌اش نگاه کنید. پاکی و عصمتش پایان ندارد. انتقام فرزند خردسال این مادر را به زودی از تروریست‌ها خواهیم گرفت.

...

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایی: به زودی انتقام کودک خردسالی که در اهواز شهید شد را می‌گیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..