تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبر از مستندهای «دهخدا» و «عارف قزوینی»

گروه سازنده دو فیلم مستند «دهخدا» و «چرخ کج رفتار» با رسیدن به شهر همدان فیلمبرداری این دو اثر را از نیمه گذراندند.

به گزارش ایسنا، مستند «دهخدا» به زندگی و آثار این بزرگمرد معاصر می‌پردازد و «چرخ کج رفتار» نگاهی به زندگی تصنیف ساز شهیر عارف قزوینی دارد.

مرحله تحقیق این دو فیلم از ابتدای سال آغاز شد که با پایان یافتن آن توسط علیرضا اخلاقی و حامد عزیزی به فیلمنوشت بدل شده‌ است. 

کارگردانی این دو فیلم را حامد عزیزی بر عهده دارد و مصطفی رزاق کریمی نیز تهیه‌کننده این دو اثر مستند است. 

بنا بر اطلاع‌رسانی روابط عمومی دگا فیلم، هفت فیلم مجزا با محوریت شخصیت‌های برجسته هنری و فرهنگی کشور به سفارش شبکه مستند توسط این شرکت در حال ساخت است که دهخدا و عارف از آن جمله‌اند.

عوامل ساخت این آثار عبارتند از :

کارگردان : حامد عزیزی، مشاور کارگردان : مصطفی رزاق کریمی، فیلمنامه و پژوهش : علیرضا اخلاقی , حامد عزیزی،‌گروه پژوهش :گروه پژوهش دگا فیلم (لیلا طهماسبخانی، لیلاعابدی، معصومه آریان‌منش، فرشاد نجفی، مدیر برنامه ریزی و تولید : علیرضا اخلاقی، تصویربردار : شاهین دانشفر، صدابردار: احمدرضا طائی، گروه کارگردانی: فرشاد نجفی، لیلا عابدی،‌ دستیار تصویر: محمد حسین بخشعلی، دستیار تولید: فرشاد نجفی، حمل و نقل: مهدی بیات، مجری طرح: سعید وزیری، تهیه کننده : مصطفی رزاق کریمی، محصول شبکه مستند سیما.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبر از مستندهای «دهخدا» و «عارف قزوینی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..