تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقوع زلزله ۵.۸ ریشتری در سیرچ کرمان شایعه است

مدیرکل مدیریت بحران استاداری کرمان گفت: وقوع زلزله ۵.۸ ریشتری در سیرچ کرمان صحت ندارد

تکذیب وقوع زلزه 5.8 ریشتری در سیرچ کرمان

با اشاره به شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وقوع زلزله بزرگ 5.8 ریشتری در سیرچ کرمان اظهار داشت: این شایعه کذب بوده و هیچ زلزله‌ای در این منطقه رخ نداده است.

وی با اشاره به اینکه مردم اخبار را از مراجع رسمی و خبرگزاری‌های معتبر دریافت و پیگیری کنند تاکید کرد: تا این لحظه هیچ زلزله‌ای در منطقه سیرچ از توابع بخش شهداد کرمان ثبت نشده است.

به گزارش تسنیم، از ساعاتی پیش برخی کانال‌های فضای مجازی اقدام به انتشار خبری مبنی بر وقوع زلزله‌ 5.8 ریشتری در سیرچ کردند که باعث ایجاد نگرانی در بین مردم شد که خوشبختانه بلافاصله از سوی دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان تکذیب شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقوع زلزله ۵.۸ ریشتری در سیرچ کرمان شایعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..