تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دروازه‌بان استقلال در دربی مشخص شد

ساعت24- مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال در بازی پنج‌شنبه است و برای هشتمین مرتبه بازوبند کاپیتانی این تیم را مقابل پرسپولیس بر بازو می‌بندد.

به گزارش خبرورزشی، سیدحسین حسینی آخرین بار یکشنبه دوم اردیبهشت یعنی ۵ ماه قبل برای استقلال به میدان رفت. در آن بازی استقلال با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی رسید، اما او روی هر دو گل دریافتی مقصر بود و در خاتمه بازی با برخی از همبازیانش جر و بحث کرد.

حسینی پس از آن تماشاگر حضور مهدی رحمتی درون دروازه بود. بعد از قهرمانی آبی‌پوشان در جام حذفی ابتدا او به رختکن رفت، اما به زمین برگشت و در مراسم اهدای کاپ قهرمانی شرکت و خوشحالی کرد.
قبل از شروع لیگ هجدهم و در ابتدای راه که استقلال با کمبود بازیکن مواجه بود، حسینی اعلام کرد از ناحیه مچ دست آسیب دیده و چند جلسه در تمرین شرکت نکرد، اما بعد از خاتمه دومین بازی استقلال اعلام کرد آماده بازی است. قبل از شروع بازی هفته سوم مقابل پیکان، حسینی با رحمتی و نامداری برای گرم کردن به زمین نرفت و وینفرد شفر را خشمگین کرد، اما پیروزی ۳ بر صفر استقلال در همان بازی فضای تیم را مثبت کرد. سنگربان ۲۷ ساله آبی‌ها سعی کرد با صبوری و تمرین جایگاهش را پیدا کند، اما هیچ‌کس نفهمید در اردوی استقلال در قطر چه اتفاقی افتاد که شفر ۳ روز قبل سر تمرین خطاب به بازیکنان گفت: هیچ بازیکنی حق ندارد با چهره ناراحت روی نیمکت بنشیند و ناگفته پیداست منظور سرمربی آلمانی به کیست.
در حالی که همه تصور می‌کردند در بازی با نساجی، شفر به حسینی میدان بدهد، باز هم سیدمهدی رحمتی به عنوان شماره یک استقلال به میدان رفت و با این حساب تکلیف دروازه این تیم برای شهرآورد هم مشخص شد.
اگر در روز‌های آینده اتفاقی برای رحمتی نیفتد، او دروازه‌بان استقلال در بازی پنج‌شنبه است و برای هشتمین مرتبه بازوبند کاپیتانی این تیم را مقابل پرسپولیس بر بازو می‌بندد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دروازه‌بان استقلال در دربی مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..