تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غلامی: بازی خوبی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتیم

بازیکن سپیدرود گفت: مقابل تیم بزرگ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد غلامی بازیکن تیم سپیدرود پس از بازی مقابل پرسپولیس بیان کرد :بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم ، چرا که مقابل تیم بزرگی همچون پرسپولیس بازی کردم ‌. شرایط تیم با حضور علی کریمی روز به روز بهتر می شود.

او گفت : برای بازی با پرسپولیس تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم . پس از بازی با ملوان انگیزه و روحیه تیم بالا رفت ‌.

غلامی افزود: مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تلاش کردیم تا یک امتیاز از این دیدار کسب کنیم اما در نهایت از این تیم گل دریافت کردیم و بازی را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید:

حاشیه های پیش از دیدار پرسپولیس - سپیدرود

تعویض طلایی برانکو و 3 امتیاز شیرین برای سرخپوشان

حاجی بیگی: برای بازی دربی چند روز استراحت می کنیم

انتهای پیام/

اظهارات غلامی درباره بازی با پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غلامی: بازی خوبی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..