تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشت؛ ژانری مخاطب پسند/ بازیگر «گالیور» صدرنشین سینمای جهان شد

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد. در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدید بود، که خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش  «The House With A Clock In Its Walls» با بازی جک بلک به راحتی توانست صدر گیشه فروش فیلم‌ها را در اختیار داشته باشد.

در زیر به آخرین وضعیت فروش فیلم ها، در هفته جاری اشاره شده است:

5 ) آسیایی های ثروتمند دیوانه «Crazy Rich Asians»

وحشت؛ ژانری مخاطب پسند/ بازیگر «گالیور» صدرنشین سینمای جهان شدکمپانی برادران وارنر که صاحب فیلم کمدی_عاشقانه است، به لطف حضور پر رنگ در سینماهای چین توانست به فروش مجموع ۴۷۸ میلیون دلاری دست پیدا کند. این فیلم در هفته ششم خود نیز توانست با فروش ۶/۵ میلیون دلاری جایگاهی ویژه برای خود در جدول فروش دست و پا کند.

فیلم سینمایی «آسیایی‎های ثروتمند دیوانه» اقتباسی سینمایی از یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های نوشته شده توسط کوین کوان به همین نام است. کارگردانی این اثر را جان ام چو انجام داده و فیلمنامه اقتباسی آن را نیزپیتر چیارلی و آدل لیم نوشته اند.

از جمله بازیگران فیلم؛ کنستانس وو، هنری گولدینگ، جما چان،آوکافینا، کریس آکینو، لیزا لو، نیکو سانتوس، کن جیونگ ومیشل یئو می توان اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم: در مورد شخصی به نام ریچل چو است که برای حضور در مراسم ازدواج دوست بچگی‎اش، با دوست‎ خود به نام نیکولاس یانگ به سنگاپور سفر می‎کند. این سفر برای آنها ماجراهایی را رقم می زند که در فیلم خواهید دید.


4) شکارچی «The Predator (2018)»

وحشت؛ ژانری مخاطب پسند/ بازیگر «گالیور» صدرنشین سینمای جهان شدغارتگر، فیلمی اکشن و مهیج محصول کمپانی فاکس قرن بیستم به کارگردانی آنتونی شین بلیک است. این فیلم در هفته دوم اکران فروش ۸/۷ میلیون دلار را تجربه کرد.

استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی، ایوان استراهوفسکی، آلفی آلن، آگوستو اگولرا، توماس جین و جیکوب ترمبلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «شکارچی» حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛ هنگامی که یه پسربچه به طور تصادفی باعث می‎شود تا مرگبارترین شکارچیان کهکشان به زمین بازگردند، تنها یک گروه از سربازان بازنشسته و یک معلم علوم تجربی می‎توانند از نابودی بشریت جلوگیری کنند.


3) راهبه «The Nun»

وحشت؛ ژانری مخاطب پسند/ بازیگر «گالیور» صدرنشین سینمای جهان شدفیلم سینمایی «راهبه» که در ژانر وحشت ساخته شده است، در افتتاحیه خود در دو هفته گذشته توانست رکود فروش را بشکند. شخصیت ترسناک و اهریمنی این فیلم را به ادامه " اِسپین آف " مجموعه اِحضار۲ «The Conjuring» متصل می کند. جیمز وان کارگردان با سابقه این ژانر این بار با همکاری گری دابرمن توانسته وحشت را به سالن های تاریک سینما بیاورد و مخاطبان این ژانر را راضی از سالن بیرون بفرستد.

خلاصه فیلم: دمیان بیچیر از بازیگران سرشناس این فیلم نقش یک کشیش را بر عهده دارد که برای تحقیق و بررسی پیرامون مرگ مشکوک راهبه ای عازم شهر رم می شود.

گری دابرمن درباره شخصیت اهریمنی این فیلم " وَلَک" گفته است؛ " ریشه آن به افسانه های قرن هفدهم میلادی باز می گردد و در جادو نامه کتاب کلید کوچک سلیمان به این موجود اهریمنی اشاراتی شده است "

این فیلم در هفته سوم خود نیز با در اختیار داشتن ۳۸۷۶ سالن توانست فروش ۱۰/۲ میلیون دلاری را رقم بزند و رتبه سوم را تصاحب کند.


2) یک لطف ساده «A Simple Favor»

وحشت؛ ژانری مخاطب پسند/ بازیگر «گالیور» صدرنشین سینمای جهان شدفیلم سینمایی «یک لطف ساده» با بازی آنا کندریک و بلیک لایولی در نقش‎های استفانی وارد و امیلی نلسون و بر اساس رمان نوشته شده توسط دارسی بِل است. پاول فیگ علاوه بر اینکه کارگردانی فیلم است، مسئولیت نگارش اقتباس فیلمنامه از رمان را نیز برعهده دارد.

در خلاصه این فیلم آمده است: یک مادر تنها به نام استفانی وارد و بهترین دوستش، امیلی نلسون است. یک روز، امیلی از دوستش استفانی می‎خواهد تا به او یک لطف ساده کند و پسرش را از مدرسه به خانه بیاورد اما امیلی پس از آن ناپدید می‎شود. از همین روی، استفانی جستجویی برای آشکار کردن حقیقت پشت گم شدن امیلی با کمک همسر وی به نام شان را آغاز می‎کند که اتفاقاتی معمایی در این بین رخ می دهد.

این فیلم که توسط کمپانی لاینزگیت ساخته شده است در هفته دوم اکران توانست فروش ۱۰/۴ میلیون دلاری را بدست آورد و در جایگاه دوم قرار بگیرد.

1) خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش  «The House With A Clock In Its Walls»

وحشت؛ ژانری مخاطب پسند/ بازیگر «گالیور» صدرنشین سینمای جهان شداین فیلم خانوادگی و ترسناک بر اساس کتاب کودکانی به همین نام محصول سال ۱۹۷۳ نوشته جان بلیرز و تصویرگری ادوارد گوری است. فیلم «خانه‎ای با ساعتی درون دیوارهایش» توسط الی روث کارگردانی شده و فیلمنامه را اریک کریپک به نگارش درآورده است که احتمالا بیشتر برای خلق سریال جذاب سوپرنچرال شناخته شده است.

این فیلم با بازی جک بلک در نقش جاناتان بارناولت است، جادوگری که در شهر کوچک نیو سیدنی سکونت دارد. برادرزاده جاناتان به نام لوییس با بازی "اوون واکارو" زمانی که برای زندگی به خانه بزرگ، قدیمی و چندش‎آور عمویش می‎آید، اصلا نمی‎داند که عمویش دوست دارد تا دستی در هنرهای تاریک داشته باشد. با این حال، لوییس به دنبال آگاهی از حقیقت، متوجه می‎شود که دلیل بسیار مهمی وجود دارد که عمویش در این خانه شبح‎زده ساکن است. مشخص می‎شود که این ساختمان یک ساعت مسحور کننده را درون خود پنهان کرده که در حال شمارش به سوی روز رستاخیز است و تنها لوییس، جاناتان و همسایه ساحرشان به نام خانم زیمرمن با بازی "کیت بلانشت" قادر هستند تا آن را بیابند و نابود کنند.

فیلم ژانر وحشت و جدید کمپانی یونیورسال در افتتاحیه توانست ۲۶/۸ میلیون دلار فروش کند و جایگاه نخست را در جدول فروش هفتگی به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام /

آخرین وضعیت از فروش فیلم‌های سینمای جهان در هفته گذشته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشت؛ ژانری مخاطب پسند/ بازیگر «گالیور» صدرنشین سینمای جهان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..