تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست سردار کمالی؛ این سرباز فداکار در حمله تروریستی اهواز را شناسایی کنید+ عکس

ساعت24-رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با انتشار تصویر یک سرباز از حادثه تروریستی اهواز، از شهروندان درخواست کرد تا این سرباز را شناسایی کنند.

 سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با انتشار تصویر یک سرباز در اینستاگرام خود از شهروندان برای شناسایی او درخواست کمک کرد.

این سرباز روز گذشته در جریان حمله تروریست‌ها به مردم اهواز با رشادت جان چند شهروند را نجات داد و آن‌ها را از صحنه حادثه دور کرد.

گفتنی است؛ در حمله تروریستی روز گذشته در اهواز ۲۵ نفر به شهادت رسیدند و ۶۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.

سرباز در حمله تروریستی اهواز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست سردار کمالی؛ این سرباز فداکار در حمله تروریستی اهواز را شناسایی کنید+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..