تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنوشت تلخ مهسا 18 ساله در دام مرد دروغگو!

ساعت 24-مهسا وقتی دل به نادر بست و خودش را تسلیم او کرد نمی دانست او بتازگی پدر شده است.

-دختر 18 ساله به نام مهسا در حالی که اضطراب سراسر وجودش را فراگرفته بود به بازپرس گفت: نادر عنوان می کرد قصد ازدواج با مرا دارد من هم که از این موضوع هیجان زده شده بودم روز به روز روابطم را با او بیشتر می کردم به طوری که تصاویر زیادی از خودم و اعضای خانواده ام  را از طریق شبکه های اجتماعی برایش ارسال می کردم.  هر بار که از او می خواستم به خواستگاری ام بیاید آماده نبودن شرایط خانوادگی اش را بهانه می کرد و از این موضوع سر باز می زد  او مدتی بعد تنها با این ترفند که بالاخره با یکدیگر ازدواج می کنیم از من سوءاستفاده کرد من هم با این امید که رویاهای زندگی ام به واقعیت خواهد پیوست به خواسته کثیف او تن دادم و... از آن روز به بعد اصرارهایم بیشتر شد تا نادر که 10 سال نیز از من بزرگ تر بود مرا از خانواده ام خواستگاری کند ولی انگار ورق برگشته بود و او تنها مرا مورد سوءاستفاده قرار می داد. او وقتی با اصرارهای زیاد من مواجه شد تهدیدم کرد که موضوع روابط مرا به خانواده ام اطلاع می دهد و تصاویرم را نیز برایشان ارسال می کند. به همین خاطر مجبور به سکوت بودم و از ترس آبروریزی به خواسته های کثیفش تن می دادم تا این که فهمیدم او ازدواج کرده و همسرش نیز باردار است. حالا از او شکایت دارم.

بنابه این گزارش، نادر بازداشت شد و ادعا کرد هیچ دروغی به مهسا نگفته است و او با وجود اطلاع از شرایطشان رابطه دوستی را پذیرفته است.
تحقیقات ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنوشت تلخ مهسا 18 ساله در دام مرد دروغگو!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..