تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جورجینیو همچنان در چلسی می‌تازد

۷۷۵۵۱۸

۵۸۶ بازدید

 جورجینیو در بازی مقابل وستهم یونایتد ۱۸۰ اقدام به پاس داشت.

 وبسایت نود: به نقل از گل، در یکی از بازی های امروز (یکشنبه) لیگ برتر انگلیس در هفته ششم چلسی در ورزشگاه المپیک لندن مهمان وستهم یونایتد بود و در پایان با تساوی بدون گل مقابل حریف خود متوقف شد تا بعد از ۵ برد متوالی بالاخره امتیاز از دست دهد.

مائوریتسیو ساری با سبک تازه خود موسوم به "ساری بال" انقلابی بزرگ را در سبک بازی چلسی ایجاد کرده و در این بین جورجینیو، هافبک تازه وارد آبی های لندن نقش مهمی در پیشرفت و جا افتادن این سبک از بازی داشته است. او در بازی مقابل وستهم یونایتد ۱۸۰ اقدام به پاس داشت. از زمان جمع آوری آمار اوپتا در فصل ۰۴-۲۰۰۳ لیگ برتر انگلیس، این بیشترین تعداد پاس ثبت شده توسط یک بازیکن است.

جورجینیو همچنان در چلسی می‌تازد

رکورد قبلی در اختیار ایلکای گوندوغان هافبک منچسترسیتی بود ک در بازی سیتیزن ها مقابل چلسی در ماه مارچ سال جاری ۱۷۴ اقدام به پاس داشت.

۱۶۲ پاس از ۱۸۰ پاس جورجینیو با موفقیت به مقصد رسید تا دقت پاس هافبک ملی پوش تیم ملی ایتالیا در این بازی عدد ۹۰ درصد را نشان دهد. جورجینیو در این بازی البته یک رکورد دیگر هم در زمینه لمس توپ از خود به جای گذاشت.

جورجینیو در مقابل چکش ها ۱۹۱ بار توپ را لمس کرد که این نیز رکوردی جدید برای لیگ برتر محسوب می‌شود. رکورد قبلی در اختیار خود جورجینیو و البته فرناندینیو هافبک منچسترسیتی با ۱۸۶ لمس توپ است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جورجینیو همچنان در چلسی می‌تازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..