تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم ارادت خاصی به امامزاده زید دارند

مردم ارادت خاصی به امامزاده زید دارندحجت الاسلام شمس مدیر آستان امامزاده زید بازار تهران در مورد برنامه های برگزار شده در دهه اول در آن مکان مقدس در گفتگو با خبرنگار باشگاهحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: به فضل خداوند متعال استقبال مردم امسال بیشتر از سال های قبل بود.در واقع امسال در امامزاده زید دو هیئت عزاداری یکی شده بودند تا انسجام بیشتری در عزاداری باشد.

وی ادامه داد: در ۱۰ شب اول ماه محرم برنامه سخنرانی و عزاداری در آستان امامزاده وجود داشت و به لطف خدا و کمک های مردم،در هر شب نزدیک به پانصد اطعام میان عزاداران تقسیم می شد.

شمس در ادامه گفت:در آستان این امامزاده هم مثل سایر امامزادگان کشور برنامه های ویژه دهه اول همچون همایش حضرت علی اصغر(ع) و یا برنامه احلا من العسل برگزار شد.اما قصد ما این است که از سال بعد برنامه های خاص دهه اول را با نظم خاصی برگزار کنیم چون امسال با وجود حضور پرشور مردم برخی مشکلات وجود داشت که به امید حق در سال بعد آنها برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام شمس در انتها در مورد برنامه های دهه دوم و سوم محرم نیز گفت: برنامه دهه دوم و سوم محرم سخنرانی مداحی است که شب ها در صحن امامزاده برگزار می شود.

لازم به ذکر است که آستان امامزاده زید در خیابان مصطفی خمینی به سمت پل آهن و در کوچه امامزاده قرار دارد.نسب ایشان با سه واسطه به امام سجاد(ع) می رسد.بنای این امامزاده مربوط به ۶۰۰ سال قبل است که بعد از انقلاب اسلامی این بنا بازسازی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم ارادت خاصی به امامزاده زید دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..