تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس صفر - سپیدرود رشت صفر

پرسپولیس صفر - سپیدرود رشت صفربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپیدرود رشت از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

ترکیب رسمی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، بشار رسن، گادوین منشا و علی علیپور.

ترکیب سپیدرود:

کوروش ملکی، میلاد قربان‌زاده، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، علیرضا عزت کرامت، حسین ابراهیمی، یعقوب کریمی، مهرداد بایرامی و محمد غلامی

دیدار دو تیم آغاز شد.

در حالی که ۵ دقیقه از آغاز دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپیدرود رشت گذشته است بازیکنان برانکو ایووانکویچ تواسنته اند چند موقعیت خطرناک را به روی دروازه حریف خود ایجاد کنند.

دقیقه ۶ شوت سنگینی امید عالیشاه به تخت سینه دروازه بان سپیدرود رشت برخورد کرد و با کمک بازیکنان خط دفاعی این تیم توپ از‌محوطه جریمه شاگردان علی کریمی دور شد.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس از همین دقایق ابتدایی با شعار حمله حمله خواستار گلزنی بازیکنان تیمشان شده اند.

فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و ناظر داوری این بازی هم در جایگاه ویژه نشسته بود.

علیرضا نورمحمدی و حسین کعبی که در پرسپولیس و تیم ملی شاگرد برانکو بودند پیش از بازی سمت او نرفتند اما محمد غلامی، مهاجم با تجربه سپیدرود این کار را انجام داد.

آرش فرزین، داماد علی پروین و مترجم راینر زوبل، سرمربی اسبق پرسپولیس هم از جایگاه ویژه این بازی را تماشا می کرد.

در فرم خلاصه بازی که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته بود هیچ نشانی از نام علی کریمی وجود نداشت و نام علیرضا امامی فر به عنوان سرمربی سپیدرود درج شده بود.

دقیقه ۹ دیدار تمامی افراد حاضر در ورزشگاه ازادی علی کریمی اسطوره فوتبال ایران و سرمربی تیم سپیدرود رشت را تشویق کردند.

بیشتر بخوانید: حاشیه های پیش از دیدار پرسپولیس - سپیدرود

به روز رسانی می شود ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس صفر - سپیدرود رشت صفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..