تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رد پیشنهاد بارسا سخت ترین تصمیم من بود

۷۷۵۴۸۷

۱۶ بازدید

ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، رد پیشنهاد پیوستن به بارسا را دشوارترین تصمیم فوتبالی خود می داند.

ورزش سه: ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، رد پیشنهاد پیوستن به بارسا را دشوارترین تصمیم فوتبالی خود می داند.

در هفته های منتهی به آغاز جام جهانی بسیاری در انتظار رسمی شدن انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا بودند اما او در نهایت با انتشار یک فیلم از تصمیم خود برای رد این پیشنهاد و ماندن در اتلتیکومادرید خبر داد.

رد پیشنهاد بارسا سخت ترین تصمیم من بود

او در همین رابطه به تله فوت گفت:« همانطور که همیشه گفته ام، هواداران اتلتیکو همیشه به من لطف داشته اند. برای بسیاری جای سوال بود که چگونه این تصمیم را گرفتم. می توانم بگویم که دشوارترین تصمیم دوران فوتبالی ام بود؛ به طوریکه حتی ساعت 3 نیمه شب از خواب بلند می شدم و در موردش با همسرم حرف می زدم.»

اهداف اتلتیکو:« قطعا دوست داریم در لیگ قهرمانان نسبت به فصل گذشته بهتر عمل کنیم. سال گذشته به دور حذفی نرسیدیم و شاید بیشتر تقصیر آن به گردن من بود چون در آن مقطع از نظر ذهنی آماده نبودم. در لیگ هم سعی خواهیم کرد تا نزدیک به رئال و بارسا بمانیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رد پیشنهاد بارسا سخت ترین تصمیم من بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..