تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمیدرضا پگاه راوی یک ازدواج پرماجرا می‌شود

حمیدرضا پگاه راوی یک ازدواج پرماجرا می‌شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه «هزار داستان»؛ چهاردهمین قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان» که با اجرای حمیدرضا پگاه به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، روایتگر قصه زن و شوهری است که مراسم ازدواج شان را در مرکز کودکان استثنایی گرفتند و حالا با سفر به روستا‌ها کار‌های عجیبی می‌کنند.

فصل چهارم برنامه «هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات ۱ بامداد، ۷ صبح و ۱۳ بعدازظهر بازپخش می‌شود.

قطعه تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

انتهای پیام/

روایت قصه یک زن و مرد برای رسیدن به یکدیگر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمیدرضا پگاه راوی یک ازدواج پرماجرا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..