تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات 20 نفر از ساکنان مجتمع 30 واحدی در اختیاریه

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر حریق در یک مجتمع مسکونی در خیابان اختیاریه شمالی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 14:48 امروز آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان اختیاریه شمالی، کوچه بهرام به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه مجتمع مسکونی 6 طبقه بود که در هر طبقه پنج واحد مسکونی قرار داشت و زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند در طبقه سوم در یکی از اتاقهای یک واحد حدوداً 100 متری آتش‌سوزی به وقوع پیوسته و آتش به سرعت در حال سرایت به سایر قسمتهای این واحد بود.

وی خاطرنشان کرد: دود زیادی این واحد، طبقات و راهروهای بالایی را فراگرفته و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که ساکنان در وضعیت ناایمن به وجود آمده محبوس هستند که آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفته  و مشغول جست‌وجو برای پیدا کردن افراد محبوس شده شدند.

ملکی تصریح کرد: در نهایت 20 نفر شامل 15 خانم، دو نوزاد و سه آقا از طبقات مختلف خارج شده که همگی وضعیت خوبی داشتند اما فقط دو خانم دچار آسیب‌دیدگی سطحی شده که تحویل عوامل اورژانس شدند، در نهایت آتش با تلاش آتش‌نشانان خاموش، تخلیه دود انجام، محل ایمن‌سازی شد و در ساعت 15:58 عملیات پایان یافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات 20 نفر از ساکنان مجتمع 30 واحدی در اختیاریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..