تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"اپتیما" کامیون را واژگون ک

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حدود ساعت یک بامداد امروز حادثه تصادف به سامانه 125 اعلام شد که بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 20 به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان، زیر پل دهکده المپیک، روانه شدند.

به گفته محمد اصغری؛ افسر آماده منطقه یک عملیات آتش‌نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری اُپتیما حین حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان به دلیل نامشخصی به شدت با قسمت عقب کامیون 10 تُن که حامل بار ماسه بود، تصادف کرد.

وی تصریح کرد: شدت برخورد به حدی بود که منجر به واژگونی کامیون کمپرسی متلاشی شدن قسمت جلوی خودروی سواری شده بود.

اصغری ادامه داد: به دنبال این حادثه، راننده خودرو سواری اپتیما به سختی مجروح و در داخل خودرو محبوس شد که آتش‌نشانان بلافاصله بعد از ایمن‌سازی صحنه تصادف، راننده را با استفاده از تجهیزات ویژه هیدرولیکی و در حضور عوامل اورژانس از داخل اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه بیرون آورده و تحویل کادر درمان اورژانس حاضر در محل دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ در این حادثه به خودروی سواری اپتیما خسارت زیادی وارد شد و علت بروز این حادثه رانندگی از طرف پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"اپتیما" کامیون را واژگون ک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..