تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک پرسپولیسی در خطر از دست دادن دربی

ورزش > لیگ برتر - پرسپولیس امروز در شرایطی برابر سپیدرود به میدان خواهد رفت که توجه هواداران و البته بازیکنان بیشتر متوجه جدال هفته آینده مقابل استقلال در دربی هشتاد و هشت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرسپولیس امروز شانس زیادی برای دستیابی به صدر جدول فصل هجدهم پیش از جدال دربی دارد و این در حالی است که توجه هواداران این تیم بیشتر متوجه این است که بازیکنی در شرایط فعلی با محرومیت مواجه نشود و دیدار مقابل استقلال را از دست ندهد.

در جمع بازیکنان فعلی کمال کامیابی نیا بیشترین خطر را احساس می‌کند. کامیابی نیا با دریافت سه کارت زرد در صورتی که در بازی امروز مقابل سپیدرود با کارت زرد از سوی علی صفایی مواجه شود دربی را از دست خواهد داد.

علی‌علیپور، سیدجلال‌حسینی و سیامک نعمتی با دو کارت زرد و احمدنوراللهی، احسان علوان زاده و شجاع خلیل زاده با یک کارت زرد در حاشیه‌ی امنیت قرار دارند و تنها با اخراج احتمالی مقابل سپیدرود دربی را ازدست خواهند داد.

 

256 41

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک پرسپولیسی در خطر از دست دادن دربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..