تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملایی به فینال مسابقات جهانی جودو رسید

ملایی راهی فینال شدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های قهرمانی جودو جهان با حضور ۷۵۸ جودوکار از ۱۲۵ کشور در شهر باکو کشور جمهوری آذربایجان از روز پنجشنبه آغاز شده است و سعید ملایی نماینده وزن منهای ۸۱ کیلوگرم کشورمان با پیروزی برابر نماینده ترکیه توانست به فینال مسابقات جهانی باکو صعود کند.

ملایی در مبارزه نخست خود برابر حریفی از کانادا به روی تاتامی رفت و توانست حریف خود را ایپون کند و راهی مرحله بعد شود.

او در مبارزه دوم خود حریفی از ایسلند را در ۱۴ ثانیه ایپون کرد و راهی مرحله بعد شد. ملایی توانست در کمتر از یک دقیقه جودوکار پرتغالی را شکست دهد و سومین پیروزی خود را کسب کند.

نماینده کشورمان در مبارزه چهارم خود حریفی از بلژیک را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

پیش از این و در روز گذشته محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن منهای ۷۳ کیلوگرم کشورمان با پیروزی برابر نماینده مغولستان موفق به کسب مدال برنز رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: قضاوت اشتباه داوران آسیایی مانع کسب مدال نشد سعید ملایی: از خانواده جودو عذرخواهی می‌کنم ملایی با رای داوران بازنده اعلام شد و نقره گرفت

انتهای پیام/

پیروزی ملایی برابر نماینده ترکیه در رقابت های جهانی باکو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملایی به فینال مسابقات جهانی جودو رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..