تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگ نشان دادن مشکلات اقتصادی هدف آمریکا در جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرنگار  به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام فرزانه  دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان رضوی در  آئین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه تربت حیدریه گفت:  یکی از اهداف آمریکا در جنگ اقتصادی و رسانه های بر علیه ایران بدبین کردن مردم و بزرگ نشان دادن مشکلات اقتصادی است .

وی در ارتباط با تبلیغ اهداف دشمن افزود: حتی اگر نقدی که موجب تقویت برنامه های دشمن باشد و هر شخص و رسانه ای که اهداف دشمن را تبلیغ و تقویت بکند در جبهه آمریکا قرار گرفته است.

حجت السلام فرزانه  گفت: امید دادن به مردم یکی از صفات برجسته شخصیت ممتاز مقام معظم رهبری از است که انسانی بی بدیل است و دنیا روی ایشان حساب ویژه ای باز کرده است .

وی با اشاره به شاخصه های امید دادن به مردم تصریح کرد:  برحق بودن انقلاب اسلامی، بهره از قدرت نظامی برتر منطقه، برتری موقعیت جغرافیائی ایران در جهان و موقعیت اقتصادی و بازار ایران از شاخصه های ایجاد دلگرمی وایجاد امید در مردم است .

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان دررابطه با وظیفه روحانی که باید به روز و به لحاظ علمی جامع باشد افزود:  فقه و اصول و فلسفه به تنهایی پاسخگو نیست چرا که بدون علم جامع و با حوزه تک بعدی نمی توان انقلاب را نگه داشت .

گفتنی است که در سال تحصیلی جدید در تربت حیدریه  400 طلبه برادر در 4 سطح علمی و در 2 مدرسه علمیه و 300 طلبه خواهر در 3 سطح علمی تحصیلات حوزوی خود را آغاز می کنند .

انتهای پیام// م.ص

برگزاری آئین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه تربت حیدریه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگ نشان دادن مشکلات اقتصادی هدف آمریکا در جنگ اقتصادی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..