تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد اشتغال برای بیش از یک هزار نفر در مناطق روستایی اردبیل

ساعت: 14:48 منتشر شده در مورخ: 1397/07/01 شناسه خبر: 1411404

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل خبر داد؛

مدیر کل امور روستایی استانداری اردبیل گفت: ۴۶۸ طرح با ۹۵۵ میلیارد ریال و ظرفیت ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۵۸۷ نفر در روستاهای استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، آرام حلیم صبح امروز در جلسه بررسی طرح‌های اشتغال روستایی در اردبیل اظهار داشت: در زمینه اشتغال پایدار روستایی سهم استان اردبیل یک هزار و 239 میلیارد ریال تعیین شده که بیش از 7 هزار و 139 طرح برای دریافت این تسهیلات در سامانه کارا ثبت‌نام کرده‌اند که بررسی‌های لازم برای ارائه تسهیلات به این طرح‌ها انجام و به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: از طرح‌هایی که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند تاکنون یک هزار و 200 طرح با ظرفیت ایجاد اشتغال برای 4 هزار و 238 نفر در کمیته فنی استان و از این تعداد نیز 468 طرح با 955 میلیارد ریال و ظرفیت ایجاد اشتغال برای یک هزار و 587 نفر در بانک‌های عامل استان مصوب شده‌‌اند.

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل سود این تسهیلات بانکی را 4 درصد در مناطق مرزی برشمرد و گفت: در مناطق غیرمرزی نیز ایین تسهیلات با 6 درصد و در مناطق و نواحی صنعتی با 10 درصد به سرمایه‌گذاران و متقاضیان ارائه می‌شود که انتظار می‌رود با اجرای صحیح این طرح بتوانیم شاهد توسعه اشتغال در مناطق روستایی استان باشیم.

حلیم از تجهیز دهیاری‌های استان به ماشین‌آلات مورد نیاز در روستاها خبر داد و افزود: با صرف 900 میلیارد ریال تعداد 101 دستگاه ماشین‌آلات مختلف از سال 92 تا 96 برای دهیاری‌ها خریداری شده و در اختیار آنها قرار گرفته است که امسال نیز برنامه‌ریزی شده تا 12 دستگاه از این ماشین‌آلات در راستای تجهیز دهیاری‌ها تامین شود.

وی تامین و تقویت زیرساخت‌های روستاها را از مهمترین برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: در دولت یازدهم ما شاهد احداث 122 کیلومتر راه روستایی، بهره‌مندی 73 درصدی روستاها از آب آشامیدنی و بهره‌مندی 470 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بودیم که تلاش‌ها در راستای توسعه خدمات‌رسانی‌ها و افزایش زیرساخت‌ها در این مناطق ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد اشتغال برای بیش از یک هزار نفر در مناطق روستایی اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..