تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوتی های سانحه رانندگی گلیداغ به ۲ نفر رسید

ساعت: 14:53 منتشر شده در مورخ: 1397/07/01 شناسه خبر: 1411400

تعداد فوتی های سانحه رانندگی محورهای مراوه تپه پس از انتقال به بیمارستان به 2 نفر افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، در گزارش اولیه این سانحه رانندگی در گلیداغ شهرستان مراوه تپه، یک فوتی و 8 مصدوم اعلام شده بود، اما عبدالحمید قلی دهنه در گفتگویی مجدد،  یادآور شد: در حادثه رانندگی که بین دو دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه سواری پژو 206 درمحور مرکز بخش گلیداغ به روستای یانبلاغ از توابع شهرستان مراوه تپه، به وقوع پیوست، یک نوجوان 16ساله که هدایت موتورسیکت را به عهده داشت از روبرو با سواری پژو به شدت تصادف کرده و در دم جان سپرده بود.

وی ادامه داد: با حضور نیروهای اورژانس و پایگاه امداد جاده ای چاتال در محور کلاله – مراوه تپه ، پس از انجام کمک های اولیه به هشت نفر مصدوم این حادثه، آنان به بیمارستان کلاله انتقال داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر کلاله گفت: با فوت نوجوان 16 ساله دیگر از بین مصدومین بستری دربیمارستان، فوتی های این حادثه رانندگی به دو نفر نوجوان 16ساله افزایش یافته و 7 نفر هم مصدوم دارد.

golidagh pejot

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوتی های سانحه رانندگی گلیداغ به ۲ نفر رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..