تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Two Dots 4.2.1 – بازی پازل دو نقطه برای اندروید

بازی Two Dots اثری بسیار اعتیاد آور است که شما را به دنیای نقطه ها می برد و باید بتوانید ماموریت داده شده را به بهترین شکل انجام دهید. آشنایی با بازی بسیار ساده است و تنها باید با وصل کردن نقطه ها به هم، محیطی را ایجاد کنید و امیتاز آن را کسب کنید. بازی از طرف سارندگان بازی محبوب Dots ارائه شده است و این بار نیز یک بازی اعتیادآور جدید را برای کاربران موبایل ارائه کرده اند. محیط بازی بسیار ساده است و هر بازیکنی می تواند با کمی بازی، یاد بگیرد و برای کسب امتیازات بیشتر تلاش کند.

شخصیت های دوست داشتنی، در این اثر نیز حضور دارند و به شما کمک می کنند که پیشروی خوبی در بازی داشته باشید. رنگ های هر نقطه را باید در نظر داشته باشید تا در وصل کردن ها دقت لازم را به شما بدهد و بتوانید با تمرکز و تفکر کامل، حرکات خود را صورت دهید. بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Two Dots 4.2.1 Apk + Mod

کاور-Two-Dots

*/ ]]> اسکرین-شات-two-dots اسکرین-شات-two-dots اسکرین-شات-two-dots info

From the makers of Dots <3

“Dots, a Highly Addictive Game, Now Has a Successor” – The New York Times
“Two Dots, The Sequel To Betaworks’ Dots, Is A Beautiful Monster” – TechCrunch

WHAT’S NEW
Ongoing improvements to stability and performance.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Two Dots 4.2.1 – بازی پازل دو نقطه برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..