تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسنی: افزایش تیم‌ها باعث پویایی لیگ تنیس روی میز می‌شود

حسنی :افزایش تیم ها در لیگ تنیس روی میز باعث بویایی خواهد شدپیمان حسنی رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در لیگ برتر تنیس روی میز امسال در بخش بانوان ۱۰ تیم و در بخش آقایان ۸ تیم شرکت کرده اند. سال گذشته در لیگ تنیس روی میز ۶ تیم در بخش آقایان و بانوان شرکت کردند. تیم‌های راغب برای شرکت در لیگ برتر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است؛ در نتیجه می‌توان شاهد یک لیگ پویا بود. تاریخ شروع لیگ تنیس روی میز از اواخر آبان ماه سال جاری و تا اواسط اسفند ماه ادامه خواهد داشت. در.

او افزود: سازمان لیگ سقفی  برای قرارداد‌های بازیکنان مشخص نکرده است و مبنای قرارداد توافق بین بازیکن با باشگاه است. در حال حاضر در لیگ، تیم بدهکاری وجود ندارد. اگر بدهی برای تیم‌ها باشگاهی به وجود می‌آید در پرداخت قسط‌های پایانی است که تا کنون مشکل خاصی به وجود نیامده است.

حسنی گفت: امسال در هر 2 لیگ بانوان و آقایان افزایش تعداد تیم دیده می‌شود و به نوعی بازیکنان در تیم‌های مختلف تقسیم شده اند و تحویل قراداد‌ها کمی زمان بر است. همچنین در بخش بانوان چهار تیم جدید دانشگاه آزاد، شهرداری ارومیه، شهرداری شهر بابک و دیجی تندرست وارد لیگ برتر تنیس روی میز شدند

رئیس سازمان لیگ اظهار کرد: در لیگ امسال پراکندگی شهر‌ها دیده می‌شود و از شهر‌های مختلف شرکت کردند. از جمله شهر‌های شرکت کننده در لیگ می‌توان به کرمان، تهران، اصفهان، ارومیه و خورستان اشاره کرد. همه مسابقاتی که در تهران برگزار می‌شود از تلویریون پخش زنده دارد.

بیشتر بخوانید:علی قارداشی :بیشتر نتایج ما در آسیا قابل پیش بینی بود/ محدودیت منابع مالی مشکل اصلی است

آخرین تمرین نماینده المپیکی تنیس روی میز ایران در بابل

نیما عالمیان هفته آینده لژیونر می‌شود

انتهای پیام/

اظهارات رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز درباره لیگ امسال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسنی: افزایش تیم‌ها باعث پویایی لیگ تنیس روی میز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..