تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه راهکار برای بهبود تأثیرات زخم بر بدن/ رشد ۴۰ درصدی مقالات ارسالی به کنگره

دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم مطرح کرد؛

ارائه راهکار برای بهبود تأثیرات زخم بر بدن/ رشد ۴۰ درصدی مقالات ارسالی به کنگرهبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی طبایی دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی و پنجمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت امروز در نشست خبری سومین کنگره بین‌المللی و پنجمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت که در محل جهاد دانشگاهی برگزار شد گفت: چهارم تا ششم مهر امسال این کنگره در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود، در این نشست مهمانانی از کشورهای ایتالیا، کانادا، پاکستان و سنگاپور حضور خواهند داشت.

طبایی تصریح کرد: مجمع با هدف پرداخت به مشکلات زخم و ترمیم بافت راه‌اندازی شد و امسال نیز یکی از فعالیت‌های مهم پژوهشکده زخم و ترمیم بافت، ارائه راهکار برای بهبود تأثیرات زخم بر بدن انسان است.

صرف حدود هزار میلیارد تومان برای درمان زخم‌های مزمن

رئیس سومین کنگره بین‌المللی و پنجمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت در ادامه گفت: متأسفانه پس از زخم‌های تصادف، زخم پای دیابتی بیشترین دلیل قطع پای افراد است، در آمریکا نیز سالانه 9 میلیون دلار برای درمان زخم‌های مزمن پرداخت می‌شود و طی بررسی‌های آماری که سه سال پیش در اصفهان انجام شد، حدود هزار میلیارد تومان برای درمان زخم‌های مزمن هزینه می‌شود که این هزینه، هزینه ای هدفمند نیست.

ارسال 220 مقاله به کنگره بین المللی زخم و ترمیم بافت

در ادامه این نشست پروین منصوری دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی و پنجمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت گفت: باتوجه به مطالعات در حیطه زخم، استقبال زیادی برای ارسال مقالات در این دوره از همایش شاهد بودیم و 220 مقاله برای بررسی ارسال شد که این عدد نشان‌دهنده رشد 40 درصدی تعداد مقالات ارسال شده است.

وی افزود: 110 مقاله برای ارائه و پوستر انتخاب شد که 53 سخنرانی در طول سه روز در برنامه‌های این کنگره قرار دارد.

منصوری با بیان اینکه 65 درصد مقالات ارسال شده مربوط به علوم پایه هستند گفت: در کنار این 35 درصد مقالات به علوم بالینی اختصاص داشت. طی سه روز کنگره، پنل‌هایی نظیر طب داخلی در زخم، راهکارهای جدید در ترمیم زخم، زخم پای دیابتی، پرستاری و طب مکمل، طب و پانسمان‌های نوین و علوم پایه و راهکارهای غیرتهاجمی ارائه می‌شود.

دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی و پنجمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت در ادامه بیان کرد: در این کنگره دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های پژوهشی ارائه کوتاه‌مدت درباره دستاوردهای پژوهشی خود انجام می‌دهند که به سه طرح برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

همچنین منصوری از رونمایی نرم‌افزار جدید مدیریت و شناسایی علائم ترمیم زخم و راهکار درمانی زخم پای دیابتی در کنگره خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه راهکار برای بهبود تأثیرات زخم بر بدن/ رشد ۴۰ درصدی مقالات ارسالی به کنگره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..