تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکرار جنایت تابستان داغ ۶۷ در حادثه تروریستی اهواز/ جواب حقارت تفاله‌های آمریکایی و سعودی سخت خواهد بود

در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران مطرح شد؛

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در واکنش به حمله تروریستی اهواز بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران  در واکنش به حادثه تروریستی اهواز بیاینه ای را صادر کرد؛ متن این بیانیه به شرح زیر است.

« بسم الله الرحمین الرحیم

و سیعلموا الذین ظلموا‌ای منقلب ینقلبون

خون خواران و جنایت کارانی که در سال ۹۷ همچون سال ۶۷ نقشه نابودی ایران و انقلاب اسلامی را تحت عنوان تابستان داغ می‌کشیدند و با ترویج خشونت و زمینه سازی آشوب قرار بود آخر شهریور کار را تمام کنند، حالا در آخر شهریور به چنان حقارتی دچار شده اند که برای خنک کردن داغ عقده شان، زنان و مردان عادی را در کنار سربازان وطن مورد هجوم قرار میدهند و کودک چهارساله را به تیر میبندند.

تفاله‌های آمریکایی سعودی بار دیگر شعار حقوق بشرشان را به صورت عریان به نمایش گذاشتند و پس از شکست‌های متعددشان در منطقه و در ایران، تصمیم به این جنایات وحشیانه گرفتند.

این اولین باری نیست که ملت عزیز و شهیدپرور ایران، جوانان و مردمان، چون گلش را تقدیم خاک وطن میکنند و آخرین بار هم نخواهد بود، ولی بانیان و جنایتکاران این حادثه همگی خود را آماده مجازاتی بسیار سخت کنند، به فضل الهی انتقام ما سخت و مهلک خواهد بود.

به مسئولین دولتی و دستگاه‌های مختلف کشور هم توصیه میکنیم، به اصول امام خمینی و انقلاب اسلامی برگردند و قدر این مردم را بدانند و به قول رهبر معظم و فرزانه انقلاب، انقلابی و جهادی عمل کنند.

همچنین شهادت لاله‌های خونین این مرز و بوم در حادثه تروریستی اهواز را به ملت شریف ایران، خانواده‌های شهدا و مقام معظم رهبری تسلیت میگوییم و از خداوند متعال خواستاریم آن هارا در ضمره شهدای کربلا محشور بفرماید.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته» 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکرار جنایت تابستان داغ ۶۷ در حادثه تروریستی اهواز/ جواب حقارت تفاله‌های آمریکایی و سعودی سخت خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..