تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«هشتک» برخلاف برخی فیلم‌های کمدی، فیلم سالمی است

کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاارن جوان:

«هشتک» برخلاف برخی فیلم‌های کمدی، فیلم سالمی استرحیم بهبودی فر کارگردان سینما، درباره اکران فیلم سینمایی «هشتک» از چهارشنبه همین هفته، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم برخلاف سینما و برخی فیلم‌های کمدی اخیر ما یک فیلم سالم است که خانواده‌ها می‌توانند با خیال راحت آن را ببینند.

وی افزود: در ساخت فیلم کمدی اصرار دارم این اتفاق بیفتد که خانواده‌ها در سالن سینما از دیدن آن خجالت زده و شرمزده نشوند. بتوانند در کنار هم فیلم سالمی ببینند و پس از دیدن صحنه‌های فیلم بدون هیچ خجالتی به صورت یکدیگر نگاه کنند؛ این یعنی حال خوب.

این کارگردان ادامه داد: البته کماکان در حال تجربه کردن هستم تا بتوانم به سینمای ایده آل خودم در زمینه تولید آثار کمدی برسم و تمام تلاشم را در این زمینه انجام خواهم داد.

بهبودی فر درباره حرف اصلی «هشتک» اذعان کرد: حرف این فیلم درباره چشم و هم چشمی است که در قالب کمدی به آن می‌پردازیم. امیدوارم مخاطب از دیدن آن لذت کافی را ببرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««هشتک» برخلاف برخی فیلم‌های کمدی، فیلم سالمی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..