تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاه:در آینده نزدیک تروریست ها با انتقام مهلک مواجه خواهند شد

سپاه در فراهم سازی شرایط و ابزارهای لازم برای تعقیب و مجازات سخت جنایتکاران در جغرافیای منطقه و فراتر از آن ، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

سپاه:در آینده نزدیک تروریست ها با انتقام مهلک مواجه خواهند شد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های معزز شهدای حادثه تروریستی اهواز ، به ملت ایران اطمینان داد که در آینده نزدیک تروریست ها با انتقام مهلک و فراموش ناشدنی مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا،متن کامل بیانیه سپاه به این شرح است:

جنایت تروریستی مزدوران قسی القلب استکبار جهانی و ارتجاع منطقه در اهواز و در آغاز هفته دفاع مقدس و همزمان با موسم محرم و برافراشتن پرچم عاشورا و عزای حسینی و نمایش اقتدارملی و آمادگی‌های دفاعی نیروهای مسلح کشور ، نشان داد دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به ویژه مثلث شیطانی غربی،عبری و عربی ، با ناکامی و شکست در دستیابی به اهداف و مقاصد شوم خود ،در دشمنی با وحدت ،صلابت، اقتدار، استقامت و افتخارآفرینی مردمان این سرزمین و پیگیری پروژه انتقال ناامنی به داخل میهن اسلامی ، از هیچ تلاش و توطئه ای فروگذار نیستند و حتی حاضرند زنان ، کودکان و مردم بیگناه را نیز آماج اقدامات کور و حقیر تروریستی قرار دهند.

بی‌شک ارتکاب این گونه جنایات خللی در عزم و اراده صادق و راسخ نظام و ملت ایران در پایبندی به آرمان‌های بلند انقلاب و شهیدان گرانقدر و تداوم مسیر شرافتمندانه ،عزتمندانه و افتخارآمیز آنان نخواهد داشت و به فضل الهی با همت و غیرت نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور، به مدد تجارب ناشی از برخورد قاطع و کوبنده با مزدوران اجیر شده مدعیان ریاکار حقوق بشر و اشراف و تسلط موجود بر عقبه ها و کانون های استقرار سرکردگان و هدایتگران تروریست های خبیث و جنایتکار ،با تعقیب شواهد و قرائن ،در آینده نزدیک انتقام مهلک و فراموش ناشدنی از آنها گرفته خواهد شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های معزز شهدای حادثه و نیز مردم غیور ،حماسه ساز و شهید پرور خوزستان ؛ به مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) و آحاد ملت ایران اطمینان می‌دهد تحت تدابیر و سیاست‌های بالادستی، در فراهم سازی شرایط و ابزارهای لازم برای تعقیب و مجازات سخت جنایتکاران در جغرافیای منطقه و فراتر از آن ، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/600822

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاه:در آینده نزدیک تروریست ها با انتقام مهلک مواجه خواهند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..