تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام تیمی که نخواست سکوهای ورزشگاه برای دربی 90 به 10 باشد لو رفت

نام تیمی که نخواست سکوهای ورزشگاه برای دربی 90 به 10 باشد لو رفت

ورزش > لیگ برتر - قانون 90 به 10 برای سکوهای ورزشگاه آزادی در دربی تهران اجرا نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس و استقلال این هفته در حالی به مصاف هم می روند که قانون 90 به 10 روی سکوها اجرا نمی شود و هواداران هر تیم حق دارند نیمی از ورزشگاه آزادی را اشغال کنند.
نکته جالب درباره این موضوع این است که استقلال به عنوان میزبان بازی درخواست اجرای قانون 50-50 را داده و درخواست کرده که قانون 90 به 10 اجرا نشود. سعید فتاحی رییس کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ در این مورد به ایسنا گفت: در جلسه‌ای که داشتیم امیر حسین فتحی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال به عنوان میزبان داربی ۸۸ داشتیم، او اعلام کرد که داربی با حضور ۵۰ - ۵۰ تماشاگران دو تیم برگزار شود و این اتفاق درخواست خود باشگاه استقلال بود. ما زیر ساخت‌ها را برای حضور ۱۰ - ۹۰ تماشاگران آماده کرده بودیم ولی وقتی باشگاه استقلال قبول نکرد، بازی را با همان حضور مساوی تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌کنیم.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام تیمی که نخواست سکوهای ورزشگاه برای دربی 90 به 10 باشد لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..