تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان دیدار سپاهان - نفت مسجد سلیمان تغییر کرد

زمان دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر تغییر کرد.

زمان دیدار سپاهان - نفت مسجد سلیمان تغییر کردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار ۲ تیم سپاهان اصفهان و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر که قرار بود روز جمعه (۶ مهر) برگزار شود، به درخواست مسئولان نفت مسجد سلیمان یک روز زودتر یعنی پنج شنبه (۵ مهر) برگزار خواهد شد.

به گفته مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان، چون این تیم ۲ بازی عقب افتاده دارد، برای اینکه زمان کافی برای آماده شدن داشته باشند و فاصله بین بازی هایشان کم نشود درخواست کردند تا دیدارشان در هفته هشتم مقابل سپاهان اصفهان یک روز زودتر و در روز پنج شنبه (۵ مهر) برگزار شود که با این درخواست موافقت شد و این دیدار یک روز زودتر برگزار خواهد شد.

تیم نفت مسجد سلیمان ۲ دیدار عقب افتاده با تیم استقلال تهران دارد. یکی از این بازی‌ها در چارچوب رقابت‌های جام حذفی است و دیگری در لیگ برتر که به علت حضور استقلال در رقابت‌های جام باشگاه‌ها آسیا و داشتن ۶ ملی پوش این بازی‌ها به تعویق افتاده بود.

بیشتر بخوانید:مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان: مشکلات ما با قانون وزارت نفت گره خورده است سایپا ۲ - ۱ نفت مسجد سلیمان/ کامبک شاگردان دایی و کسب ۳ امتیاز شیرین در خانه مرزبان: بازیکنانم با وارد جنجال شدن استرس گرفتند/ نفت مسجد سلیمان زخمی است

انتهای پیام/

تغییر زمان بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان دیدار سپاهان - نفت مسجد سلیمان تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..