تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت زلاتان ابراهیمویچ به تیم سابقش

بازگشت زلاتان ابراهیمویچ به تیم سابقشبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سران باشگاه مالمو سوئد در تازه ترین اظهار نظر خود گفتندطی مذاکراتی با زلاتان ابراهیمویچ ستاره سوئدی لوس آنجلس گالاکسی به توافق رسیدند تا پس از 18 سال  وی در ماه ژانویه به تیم سابقش باز گردد.

براساس این گزارش زلاتان ابراهیمویچ در باشگاه فوتبال مالمو سوئد طی سال های 1999 تا 2001 به جهانیان معرفی گردید وبا درخشش در این تیم توانست به باشگاه سطح اولی آژاکس آمستردام راه یابد.

پس از درخشش زلاتان جوان در سال های 1999 تا 2001 در باشگاه فوتبال مالمو وی تعوانست به تیم های آژاکس آمستردام هلند،یوونتوس،اینترمیلان،آث میلان،پاری سن ژرمن،منچستریونایتد ،بارسلونا ولوس آنجلس گالاکسی آمریکا راه یابد.

بیشتربخوانید:

زلاتان گتوزو را به سطل آشغال انداخت!

محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان در شبکه‌های اجتماعی+تصاویر 

انتهای پیام/

بازگشت زلاتان به خانه اولش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت زلاتان ابراهیمویچ به تیم سابقش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..