تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید بلیط جام ملت‌ها در سایت فدراسیون فوتبال

۷۷۵۳۸۱

۵۳ بازدید

امکان ثبت نام و خرید بلیط مسابقات فوتبال جام ملت های 2019 آسیا در سایت فدراسیون فوتبال ایران فراهم شد.

سایت فدراسیون فوتبال: همزمان با آغاز بلیط فروشی مسابقات جام ملت های آسیا 2019 که به میزبانی امارات برگزار می شود امکان خریداری بلیط مسابقات در سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران نیز برای علاقمندان فراهم شده است.

بر این اساس با توجه به آنکه امکان خرید بلیط روی سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها با کارت های اعتباری بین المللی فراهم شده ، علاقمندان ایرانی برای تماشای این مسابقات و خرید بلیط بازی ها می توانند به سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران به آدرس ticket.ffiri.ir مراجعه نمایند.

این سامانه از تاریخ اول تا سوم مهر ماه جهت خرید بلیط بازی های تیم ملی ایران در مراحل مختلف مسابقات جام ملت های آسیا در اختیار علاقمندان است.

همچنین لینک فروش بلیط الکترونیکی در صفحه اصلی سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران به آدرس www.ffiri.ir نیز قابل دسترسی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید بلیط جام ملت‌ها در سایت فدراسیون فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..