تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها پلنگ ایرانی باغ وحش وکیل‌آباد مشهد در وضعیت خوبی قرار دارد

با ام. آر. آی ارس تنها پلنگ ایرانی این حیوان در وضعیت خوبی دارد/ روز‌های آینده نتایج تخصصی آزمایش ام. آر. آی مشخص می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  هومن فربد نماینده تام‌الاختیار مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت سلامتی ارس تنها پلنگ ایرانی باغ وحش وکیل‌آباد مشهد گفت: ام. آر. آی بر روی این حیوان انجام شده و ارس در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی افزود:هفته گذشته آزمایش ام. آر. آی بر روی ارس انجام گرفت و در حال انجام بررسی‌های اولیه بر روی این آزمایشات هستیم تا از وضعیت این حیوان مطلع شویم.

نماینده تام‌الاختیار مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در امور تخصصی حیات وحش  گفت: امیدواریم در روز‌های آینده با مشخص شدن نتایج تخصصی آزمایش ام. آر. آی درمان کامل این حیوان انجام شود.

فربد تصریح کرد: در حال حاضر دارو‌های لازم به مصرف ارس می‌رسد و این پلنگ در وضعیت خوبی قرار دارد. البته این دارو‌ها موجب بی‌حالی این حیوان می‌شود.

وی تاکید کرد: خطر مرگ همواره تمامی جانوران را تهدید می‌کند و نمی‌توان در این خصوص با قطعیت صحبت کرد و هیچ‌کس نمی‌داند در یک ساعت آینده زنده است یا خیر، اما با توجه به وضعیت کنونی می‌توان گفت: این حیوان در وضعیت نسبتاً خوبی قرار دارد.

انتهای پیام//ا.س

توضیحات نماینده تام‌الاختیار مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در مورد ارس

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها پلنگ ایرانی باغ وحش وکیل‌آباد مشهد در وضعیت خوبی قرار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..