تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف خودروی حامل سیگار قاچاق در کردستان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود خرم نیا روز یکشنبه گفت: ماموران انتظامی شهرستان سروآباد در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، موفق به توقیف این خودروی حامل بار سیگار شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی از خودروی مورد نظر بیش از هفت میلیون نخ سیگار قاچاق کشف شد که ارزش آن برابر نظر کارشناسان بیش از پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار خرم نیا با اشاره به توقیف خودروی مورد نظر و دستگیری راننده در این عملیات افزود: سیگار کشف شده پس از صورت جلسه تحویل مراجع ذیصلاح شد.

انتهای پیام/م

کشف هفت میلیون نخ سیگار قاچاق در کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف خودروی حامل سیگار قاچاق در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..