تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش در کشور باید تربیت محور باشد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی صبح امروز در آئین نمادین بازگشایی مدارس و آغاز سالتحصیلی ۹۸-۹۷ که در مدرسه شهید یدالله محمدی برگزار شد، با تسلیت حادثه تروریستی اهواز گفت: دشمنان قسم خورده ما تصور می‌کنند با این حادثه تروریستی می‌توانند خللی در اتحاد و امنیت کشور وارد کنند در حالیکه این اقدام آن‌ها موجب اتحاد و همبستگی ملت ما خواهد شد و توطئه‌های دشمنان همواره خنثی می‌گردد.

 وی افزود: دشمن می‌خواهد با ایجاد جنگ روانی عده‌ای را فریب دهد در حالیکه خون شهدای ما تمامی توطئه‌های آن‌ها را خنثی خواهد کرد و همواره ملت سرافراز ما در همه جبهه‌ها از جمله جبهه‌های نظامی، سیاسی، علم و دانش و ... پیروز خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اسلام دارای نکته اساسی است که با جهل مبارزه می‌کند و کار تمامی ابیا نیز قطعا همین جهل‌زدایی بوده است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: خداوند همه مسائل را در نهان انسان نهاده است و زمینه‌ای فراهم کرده که عقل و علم انسان‌ها شکوفا شود و اگر انسان تعقل کند همه چیز در سرجای خودش قرار می‌گیرد.

آیت‌الله شاهرودی قرآن کریم را کتاب الهی همه مسلمانان خواند و گفت: این کتاب الهی نور را به همه جهان منعکس می‌کند و سعادت را برای بشریت به ارمغان می‌آورد به گونه‌ای که برای علم و آگاهی اهمیت و ارزش قائل شده است.

وی بیان کرد: انسان‌ها باید برای بهتر فهمیدن و بهتر درک کردن علم تفسیر داشته باشند تا بتوانند به خوبی بفهمند و یادبگیرند.

وی عنوان کرد: ارزش علم به گونه‌ای است که رشد علمی کشور ما دشمنان را به رعب و وحشت انداخته است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: امروزه پیشرفت‌های نظامی ما علاوه بر پیشرفت علمی باعث شده که بشریت احساس امنیت کند بگونه‌ای که حرکت ایران در سوریه و عراق اگر نبود شاهد مشکلات امنیتی زیادی بودیم.

آیت‌الله شاهرودی گفت: ظرفیت‌سازی برای پیشرفت و توجه به رشد فکری و تربیت دانش‌آموزان از مواردی است که باید مورد توجه متولیان تعلیم و تربیت قرار گیرد تا نسل نوجوان و جوان به خوبی رشد یابند و بتوانند خدمتگذاران مفیدی برای کشور باشند.

وی اضافه کرد: آموزش ما باید در کشور تربیت محور باشد و تربیت شدن به این است که مهارت‌های مختلف به انسان آموزش داده شود.

در این مراسم دلنوشته بهداد امینی فرزند شهید بختیار امینی قرائت و زنگ مهر و مقاومت نواخته شد.

انتهای پیام/م

دشمنان نمی‌توانند خللی در اتحاد و امنیت کشور وارد کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش در کشور باید تربیت محور باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..