تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعار سال تحصیلی جدید شعار نماز است/گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز

شیخ الاسلام گفت: امسال با توجه به اهمیت بحث بندگی شعار نماز را قرار داده‌ایم شعار امسال را «انی احب الصلاه» انتخاب کرده‌ایم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حمیدرضاشیخ الاسلام مدیرکل آموزش وپرورش استان قم پیش از ظهر امروز در آیین زنگ مهر و شروع سال تحصیلی که در مدرسه دین و دانش برگزار شد، ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید و همچنین محکوم کردن حمله تروریستی اهواز، با اشاره به اینکه همه ساله شروع سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مقارن است گفت: بیش از هزار نفر از دانش آموزان مدارس استان به شهادت رسیده‌اند و لازم است یادوخاطره شهدا به خصوص شهدای دانش آموز را گرامی بداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه بیش از 255هزار دانش آموز در سطح استان در حال تحصیل هستند، عنوان کرد: کاری که در تابستان امسال درحال انجام آن بوده‌ایم سازماندهی نیروی انسانی بوده است تا فضای مناسبی را برای تعلیم و تربیت دانش آموزان فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه هرسال شعاری را برای سال تحصیلی انتخاب می‌کنیم،بیان کرد: امسال با توجه به اهمیت بحث بندگی شعار نماز را قرار داده‌ایم، و شعار امسال را «انی احب الصلاه» انتخاب کرده‌ایم، یعنی از درون ارادت و بندگی را شروع کنیم و معرفت و شناخت را افزایش دهیم.

شیخ الاسلام با اشاره به اینکه این مدرسه در سال 1333 توسط شهید بهشتی تأسیس شده است، تصریح کرد: حدود4 سال مدیریت این مجموعه برعهده شخص شهید بهشتی بوده است وهمچنین افراد مهمی مانند شهیدان مفتح و باهنر و همچنین آیت الله مکارم شیرازی از دبیران این مدرسه بوده‌اند، به همین دلیل ارزش این مدرسه برای اهالی شهر قم بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه حدود 98 درصد دانش آموزان در دوره متوسطه تحصیل می‌کنند، ادامه داد: این مهم به معنای توسعه علمی است، شما دانش آموزان باید مراقب رفتار و عملکرد خود باشید، زیرا وقتی از مدرسه خارج می‌شوید نگاه مردم به شما است، انتظار داریم مسائل تربیتی در مدارس بیشتر دنبال شود.

انتهای پیام/ح

«انی احب الصلاه» شعار سال تحصیلی جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعار سال تحصیلی جدید شعار نماز است/گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..