تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راننده تانکر حامل شیر فاسد به مراجع قضایی معرفی شد

ساعت: 14:48 منتشر شده در مورخ: 1397/07/01 شناسه خبر: 1411429

راننده یک دستگاه تانکر که اقدام به تخلیه شیر فاسد در حاشیه اتوبان قزوین – تهران کرده بود توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ایران نژاد در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: طی گزارش های مردمی مبنی بر تخلیه غیر مجاز شیر فاسد در حد فاصل اتوبان قزوین – تهران توسط راننده تانکر هوو، بلافاصله مأموران و کارشناسان این اداره در محل حاضر شده و با تنظیم صورتجلسه و تشکیل پرونده فرد متخلف را به مراجع قضایی معرفی کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک تأکید کرد: با توجه به اینکه تخلیه شیر فاسد در محیط به شدت موجبات آلودگی محیط زیست و تهدید علیه بهداشت عموم را فراهم آورده است به استناد ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماندها و ماده ۲۰ قانون هوای پاک و ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی این اقدام جرم محسوب شده و مستلزم تعقیب کیفری است.

ایران نژاد در ادامه افزود: هچنین به استناد ماده ۲۰ قانون مدیریت پسماندها راننده خودروی مذکور توقیف و راننده آن مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: به استناد قانون مدیریت پسماندها مدیران واحدهای صنعتی ملزم به مدیریت این نوع پسماندها و تحویل فاضلاب صنعتی و پساب خام به مراکز مجاز مورد تأیید سازمان حفاظت محیط زیست جهت مدیریت و تصفیه آنها می باشند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راننده تانکر حامل شیر فاسد به مراجع قضایی معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..