تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کم‌لطفی مدیران دولتی به گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قابل توجبه نیست/ سیستم اداری دچار کم‌توجهی به انقلاب اسلامی نشود

ساعت: 14:43 منتشر شده در مورخ: 1397/07/01 شناسه خبر: 1411371

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: اینکه استاندار و مدیران دولتی به مباحث گرامیداشت انقلاب اسلامی بی توجه یا کم توجه باشند جای توجیه ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، نصرت الله لطفی امروز در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، اظهار داشت: باید نگاهی فراتر از نگاه دهه فجری به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشیم چرا مقطعی که در‌آن قرار داریم بسیار حساس و سرنوشت ساز است.

وی، با بیان اینکه باید با عزم جذب جدی و شناختی عظیم تر در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام شود، ادامه داد: مسئولان باید به عنوان یک امتحان الهی وتکلیف دینی والهی در راستای اجرای هرچه بهتر این مقوله مهم همکاری کرده و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
قائم مقام شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی بابیان اینکه مردم و مسئولان باید یکدیگر را باور کنند گفت: چرا که با باور به شناخت و عمل به وظیفه می توان دست یافت و به شماخت دشمن ک شناخت توطئه های آنان در راستای مقابله با آنان اقدام کرد.
وی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی بدون نقض و کامل است، بیان کرد: از مسئولان از استاندار تا مدیران ادارات انتظار حضور در چنین مراسماتی جهت هماهنگی ها و همکاری های لازم در راستای گرامیداشت هرچه بهتر چهلمین سالگرد پیروزی امقلاب اسلامی لازم و ضروری بوده و غیبت آنان توجیه قابل توجهی ندارد.
لطفی با تاکید بر اینکه امکانات دولت باید در ایام‌گرامیداشت انقلاب اسلامی به طور کامل به کار گرفته شود تاکید کرد: حفظ جمهوری اسلامی از مهم ترین واجبات و فرایض است و امروز بیش از ۸۰ درصد جمعیت کشور افرادی هستند که شرایط سخت دوران دفاع مقدس را لمس نکرده اند باید برای آنان بستری فراهم شود تا با امیدواری در صحنه حاضر شده و انقلاب اسلامی را به خوبی بشناسیم.
وی، اذعان داشت: کارآمدترین مانور در راستای حفظ نظام حفظ انسانی است چرا که امروز دشمن پس از تمام راهبرد هایشان و شکست در آنان امروز دمردم را مورد هدف قرار داده است.
قائم مقام شورای هماهنگی و تبلیعات اسلامی، با بیان اینکه دشمن در صدد است تا اعتمادد مردم به جمهوری اشلامی را خدشه دار کند، گفت: درنتیجه هیچ رسالتی بالاتر از پشتیبانی مردم وجود ندارد باید به طور کامل در کنار و دوشادوش مردم و مشکلاتشان ماند.
وی، ابراز کرد: تاثیر راهپیمایی بیشتر از انتخاات است چرا که مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی در راهپیمایی ها دبیشتر نمود داشته و نشانگر تجدید پیمان دوباره مردم با آرمان های شهدا و امام شهدا است.
لطفی، حضور مردم در صحنه را یک ویژگی بسیار خوب از مردم آذربایجان غربی دانست و گفت: هیچ رسالت و مهم تری از جلساتی از این جلسات نبوده و مسئولان باید توجه کنند سهوا یا عمدا نباید در چنین جلساتی غیبت داشته و از حضور خودداری کنند.
وی، با بیان اینکه هر نظامی با هر نظاممندی تسهیلاتی را میتوان تغییر داد جز نظام متکی به مردم ادامه داد: با حفظ روحیه انقلابی میتوان در براب رجنگ اقتصادی، روانی و عملی دشمن مقابله کرد چرا که جنگ نرمی که در جامعه در حال القا شدن است درصدد ناامید کردن مردم است.
قائم مقام شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی، بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک‌سنگر دفاعی در شرایط بحرانی عنوان کرد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی، مقتدر و مظلوم است که در اوج اقتدار به دلیل کم کاری ها مظلوم واقع شده است بنابراین باید در راستای بهبود شرایط از ظرفیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کرد چرا که دشمنان درصدد برآمده بودند که ایران چهلمین سالگردپیروزی خود را نخواهد دید.
وی، ضمن‌انتقاد از غیبت بی دلیل استاندار آذربایجان غربی در همایش، تاکید کرد: در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فارغ از هرگونه اختلافات جناحی باید ید واحد بوده و وحدت واقعی داشته باشند.
لطفی، اذعان داشت:نهاد های حاکمیتی و دولتی وظیفه تبیین انقلاب اسلامی در جامعه را دارند چرا که در دولت اسلامی همه ید واحده بوده و دولت و مردم جدا از یکدیگر نیستند.
وی، ادامه داد: تنها نهاد قانونی برگزاری مراسمات انقلاب اسلامی شورای هماهنگی اسلامی است البته باید توجه داشت تنها مسئولان این ارگان شورای هماهنگی و تبلیغات نبوده و همه ارگان ها و ادارات با عنوان شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی به عنوان شورای هماهنگی و تبلیغات معنی می شود.
قائم مقام شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه را عضو جدا ناپذیر شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت بی بدیل ائمه جمعه در استان هاغافل نشد و همه با هم از جمله مردم، ائمه جمعه و دولت در کنار یکدیگر و پا ب پای هم گام بردارند.
وی، تاکید کرد: همه مردم بخصوص ۸۰ درصد متولد شده پس از انقلاب اسلامی که بسیار آنان دوره دفاع مقدس را لمس نکرده اند باید به تمام داشته های امروز که در سایه انقلاب اسلامی نصیب مردم شده است.
وی، گفت: تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی از جمله استقلال، آزادی و خود باوری باید مورد توجه قرار گرفته و کارنامه ۴۰ ساله برآمده از انقلاب اسلامی باید ارائه شود.
لطفی، ابراز کرد: نمی توان گرانی کمرشکن در ماه های اخیر که در اثر سومدیریت در سال های اخیر و جنگ ترکیبی حاصل شده را نادیده گرفت اما باید بدانیم در طول ۴۰ سال مشکلات و تحریم های بسیاری را تحمل کرده ایم اما از پیشرفت نیز غافل نمانده ایم.
وی، عنوان کرد: مطالبه امروز ما معیشت و ارزانی است اما این مطالبه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست البته باید در راستای رفع دغدغه افراد فرهنگی بی تفاوت نبوده و کوشش کرد.
قائم مقام شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی در پایان ارائه کارنامه و پاسخ به شبهات که باید منطقی و مستند و باور پذیر باشد را لازم و ضروری دانست.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کم‌لطفی مدیران دولتی به گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قابل توجبه نیست/ سیستم اداری دچار کم‌توجهی به انقلاب اسلامی نشود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..