تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۱۰ مدرسه در پلدشت فعالیت خود را آغاز کرد/ آغاز سال تحصیلی ۸ هزار و ۳۱۳ نفر دانش آموز پلدشتی

ساعت: 14:42 منتشر شده در مورخ: 1397/07/01 شناسه خبر: 1411379

رییس آموزش و پرورش پلدشت گفت: طی سال تحصیلی جدید در شهرستان پلدشت ۱۱۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی با ۴۱۶ کلاس درس فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مجتبی طالبی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به آغاز سال تحصیلی ۹۷  گفت: کار آماده سازی مدارس در قالب پروژه مهر از اوسط مرداد ماه شروع شده و اهم اقدامات انجام شده در حوزه ساماندهی نیروی انسانی و فضای آموزشی است.

وی تصریح کرد: یک باب مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی در شهر نازک افتتاح و نیز ۲ باب مدرسه ۶ کلاسه و ۳ کلاسه به ترتیب در روستای حسن کندی و قوچکندی در طول هفته دولت کلنگ زنی شد و در حال حاضر مدارس ۳ کلاسه ساری سو، دو کلاسه عبدالعلی کندی و یک کلاسه مرادلو با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت آماده افتتاح تا پایان مهر ماه سال جاری است.

 

وی اظهار کرد: از محل طرح هجرت نیز ۴ مدرسه و بیش از ۲۰ کلاس درس رنگ آمیزی و شاداب سازی شده است.

 

رییس آموزش و پرورش پلدشت افزود: فاز دوم طرح مدارس با هزینه سازمان منطقه آزاد ماکو در حال اجرا است و در این طرح ۱۳ مدرسه در حوزه بهداشت محیط، سرویس های بهداشتی، آبخوری در دست مرمت و بازسازی هستند.

 

به گفته وی ۳ کلاس کانکسی در روستای ذاکرلو، حاجی صوفی تا پایان مهرماه توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان حذف و تبدیل به کلاس سازه ای می شود.

 

طالبی گفت: محوطه مدارس شهری زینبیه و رسول اکرم(ص) آسفالت ریزی شده است و تا پایان مهر ماه محوطه مدرسه فاطمه الزهرا(س) آسفالت ریزی می شود.

 

وی تصریح کرد: ۸۶۰ بسته حمایتی از طریق سازمان منطقه آزاد ماکو و ۵۰۰ بسته نیز توسط اداره کل نوسازی تهیه شده است که از امروز توزیع می شود.

 

وی در خصوص سال تحصیلی جدید اظهار کرد: طی سال تحصیلی جدید در شهرستان پلدشت ۱۱۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی با ۴۱۶ کلاس درس فعالیت خود را آغاز کرد.

 

رییس آموزش و پرورش پلدشت افزود: ۲۵۱ کلاس درس دوره ابتدایی، ۸۶ کلاس در دوره متوسطه اول، ۷۴ کلاس متوسطه دوم، کاردانش و فنی حرفه ای و ۵ کلاس درس نیز در مدرسه استثنایی دایر است.

 

طالبی در خصوص دانش آموزان گفت: آمار پیش بینی شده برای دانش آموزان ۸ هزار و ۳۱۳ نفر است که نسبت به سال تحصیلی گذشته ۶٫۸۲ درصد رشد نشان می دهد.

 

وی تصریح کرد: دانش آموزان دوره ابتدایی ۵ هزار و ۱۵۰ نفر،  متوسطه اول  ۱هزار و ۸۸۷ نفر و ۱هزار و ۲۷۶ نفر در دوره متوسطه دوم است.

 

رییس آموزش و پرورش پلدشت افزود: بزرگترین مدرسه شهرستان نیز مدرسه شهید ناصر علیزادگان با بیش از ۳۶۰ نفر دانش آموز و کوچکترین مدرسه نیز مربوط به روستای چاتوکندی و قیقاج هر کدام با ۵ نفر دانش آموز است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۱۰ مدرسه در پلدشت فعالیت خود را آغاز کرد/ آغاز سال تحصیلی ۸ هزار و ۳۱۳ نفر دانش آموز پلدشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..