تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۵هزار دانش آموز میاندوآبی فصل علم آموزی و معرفت را آغاز کردند

ساعت: 14:42 منتشر شده در مورخ: 1397/07/01 شناسه خبر: 1411367

با آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با سراسر کشور،۴۵ هزار دانش آموز میاندوآبی، فصل جدیدی از علم آموزی را آغاز کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سال تحصلی ۹۸_۹۷ همزمان با سراسر کشور در میاندوآب نیز آغاز شد و  دانش آموزان میاندوآبی همگام با سایر دانش آموزان در مدارس حاضر شدند.

به همین مناسبت زنگ مهر در مدارس شهری و روستایی میاندوآب به صدا در آمد  و با اجرای ویژه برنامه هایی دانش آموزان بر سر کلاس های درس حاضر شدند.

۴۵ هزار دانش آموز در میاندوآب بر سر کلاس های درس حاضر شدند

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میاندوآب در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با بیان اینکه آموزش و پرورش میاندوآب با آمادگی کامل به استقبال مهر رفته است، گفت: امروز همزمان با سراسر کشور، ۴۵ هزار دانش آموز در میاندوآب سال تحصیلی جدید را با شور و نشاط آغاز کردند.

جلال پور میرزا اظهار کرد: این تعداد در ۴۰۰ مدرسه به همراه سه هزار معلم حاضر شده و سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

وی افزود: دانش آموزان میاندوآبی از استعداد خوبی برخوردار هستند طوری که امسال بیش از ۱۰۰ نفر در بهترین دانشگاههای کشور و بیش از ۲۰ نفر در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و انواع رشته های انسانی و ریاضی قبول شده اند.

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میاندوآب تصریح کرد:همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و تا ۱۰ آبان ماه امسال ۱۳ مدرسه با۱۰۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح می شوند.

پورمیرزا هم چنین به هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: ما در هشت سال حماسه دفاع کردیم و مانع از دست یابی استکبار جهانی به نیات شوم خود شدیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۵هزار دانش آموز میاندوآبی فصل علم آموزی و معرفت را آغاز کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..