تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدرسه‌محوری در مازندران با اولویت حرفه‌آموزی و توسعه مهارت

ساعت: 14:11 منتشر شده در مورخ: 1397/07/01 شناسه خبر: 1411445

استاندار مازندران با اعلام اینکه مدرسه محوری در مازندران بویژه در بحث حرفه آموزی و توسعه مهارت یک اولویت است، گفت: دوگانگی شخصیت فردی برای ما موجب چالش ها و آسیب های اجتماعی شده است،

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد اسلامی ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی 98-97 در هنرستان دخترانه امیر کبیر بابلسر با اشاره به این که مهر امسال، مهر عاشورایی است و نبایدهرگز از یاد خداوند غافل بشویم چراکه ذکر و یاد خداوند متعال است که می تواند در شکوفایی استعدادها، تاثیر ماندگار داشته باشد، خاطرنشان کرد: مدرسه محوری و توجه به مهارت آموزی که موجب رشد و شکوفایی استعدادها و شایستگی ها می شود از برنامه های محوری دولت است.

استاندار مازندران با یادآوری هفته دفاع مقدس و دلاورمردی های جوانان غیور ایران اسلامی با بیان این که دوران دفاع مقدس دوره ای شکوهمند در تاریخ مقاومت ملت مومن و انقلابی ایران است که یاد و خاطره آن در اذهان ماندگار خواهد ماند، افزود: جوانان و رزمندگان غیور ما به فرمان امام راحل و تبعیت از ولایت، با دست های خالی با توکل و امید به نصرت الهی در برابر دشمنِ مجهز؛ جان فشانی کردند و پیروز شدند و امروز نیز امید به یاری حق ما را در همه صحنه ها پیروز خواهد نمود.

این مسئول با اشاره به این که شهدا با توکل به خدا و باور به نصرت الهی جاودانه شدند، گفت: اگر جان فشانی شهدا نبود امروز ما امنیت نداشتیم.

اسلامی با اشاره به این که دشمن که از همه نقشه ها و توطئه هایش نا امید شده است، به ایجاد ناامنی، یاس و نا امیدی با عملیات روانی و فریب در کشور روی آورده است تا مردم ما را دچار رعب و وحشت کند، یادآور شد: مردم عاشورایی ما در ایام سوگواری محرم امسال بویژه در روز تاسوعا و عاشورای حسینی با اراده و اعتقاد مستحکم و با حضوری پرشکوه تر از سال های قبل به دشمن فهماندند که هرگز نمی تواند به آرزوهایش برسد.

وی به نقش محوری دانش آموزان در تحقق اهداف و برنامه های دولت برای مهارت افزایی اشاره کرد و اظهار داشت: شیوه ای که امروز در راستای مهارت آموزی دانش آموزان مورد توجه قرار گرفته است در وهله نخست، هدفش آن است که دانش آموزان استعدادهای فردی خود را دنبال و در مسیر استعداد و شایستگی های خود حرکت کنند و بتوانند کار گروهی را بیاموزند تا در سایه تلاش تیمی در زندگی فردی و اجتماعی و سطوح مدیریتی موفق عمل نمایند.

استاندار مازندران با بیان این که موفقیت ما در رشد و پرورش استعدادهاست، خاطرنشان ساخت: مدرسه محوری و تفکر کار و اقدام تیمی و گروهی به طور شاخص باید در دستور کار قرار گیرد.

اسلامی با تاکید بر این که مدرسه محوری در مازندران بویژه در بحث حرفه آموزی و توسعه مهارت یک اولویت است، افزود: دوگانگی شخصیت فردی برای ما موجب چالش ها و آسیب های اجتماعی شده است، باید طوری پرورش، تزکیه و تعلیم فرزندان مان را در خانه و مدرسه مدیریت کنیم که یک شخصیت واحد از آنان به جامعه تحویل دهیم.

وی در ادامه با تاکید بر این که والدین و مربیان باید به طور پیوسته با هم تعامل داشته باشند و به صورت یکپارچه و هماهنگ عمل کنند، گفت: تفکر برخورد با فرد در خانه و مدرسه باید واحد باشد و باید تلاش کنیم باورهایمان را به اشتراک بگذاریم و اطلاعات و اعتقاداتمان را در مسیر رشد فرزندانمان به طور صحیح به کار بگیریم و به عنوان الگویی برای دانش آموزان و فرزندان خود مراقب اعمالمان باشیم.

استاندار مازندران با بیان این که باید خانه و مدرسه را در قالب یک شخصیت واحد ساماندهی و سازماندهی کنیم تا بتوانیم مدارسی الگو داشته باشیم، گفت: با شخصیت پروری و پرورش شخصیتی واحد، افرادی نفیس تربیت کنیم تا هر کدام در آینده کشور، نقش خود را در مراتب مختلف بدرستی ایفا نمایند.

گفتنی است طی مراسمی در هنرستان دخترانه امیر کبیر بابلسر با حضور استاندار، فرماندار و امام جمعه بابلسر، مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی زنگ آغاز سال تحصیلی سال 98-97 نواخته شد و 530 هزار دانش آموز مازندرانی در 21 هزار کلاس درس سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدرسه‌محوری در مازندران با اولویت حرفه‌آموزی و توسعه مهارت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..