تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام ۱۰۰ تیم جهادی به مناطق محروم مازندران در هفته دفاع مقدس

ساعت: 14:10 منتشر شده در مورخ: 1397/07/01 شناسه خبر: 1411387

معاون اجرایی سپاه کربلا با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از 100 تیم جهادی به مناطق محروم مازندران اعزام می‌شوند، گفت: در این هفته 15 خانه محرومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عسکر مجیدی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نقطه اوج آبروی تاریخ ایران را دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: در این دوران حماسه‌ای بزرگ در دفاع از خاک وطن رقم زد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس اوج و آبروی تاریخ ایران است افزود: هیچ‌گاه حماسه نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج و ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس فراموش نمی‌شود.

معاون اجرایی سپاه کربلا تصریح کرد: هدف از زنده نگه داشتن عاشورای حسینی شناخت راه و کلام سید و سالار شهیدان، بهره‌جستن از آموزه‌ها و ادامه دهنده راه شهدای دشت کربلا است.

این مسئول با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است ادامه داد: در دوران دفاع مقدس اوج اتحاد ملت ایران در برابر کفر و استکبار را شاهد بودیم.

مجیدی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق با هماهنگی و پشتیبانی تمام جهان شرق و غرب به وقوع پیوست خاطرنشان کرد: این کشورها با تمام توان رژیم صدام را تقویت و حمله نظامی به ایران آغاز کردند.

وی با اعلام اینکه در جنگ و دوران دفاع مقدس، ابهت ابرقدرت‌ها شکسته شد و انقلاب اسلامی در این دوران صادر شده است، گفت: در جنگ تحمیلی به رهبری امام راحل جوانان ایرانی چنان حماسه‌ای آفریدند که در تاریخ ایران و جهان بی نظیر است.

معاون اجرایی سپاه کربلا تصریح کرد: دوران دفاع مقدس از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات انقلاب اسلامی و اوج اتحاد و وطن دوستی ملت ایران در برابر کفر و استکبار جهانی بود.

این مسئول افزود: پایداری و مبارزات حق طلبانه ملت ایران و نیروهای مسلح در زمان جنگ تحمیلی برگرفته از روحیه جهادی و مکتب امام حسین(ع) در سایه هدایت ها و روشنگریهای حضرت امام خمینی (ره) بود که توانست ابهت استکبار را درهم بشکند و اوج غرور و ولایت پذیری مردم شریف ایران را به رخ دشمنان اسلام و قرآن بکشاند.

مجیدی تصریح کرد : از دیگر دستاوردهای مهم دفاع مقدس استقلال نظامی و عدم وابستگی به مستشاران نظامی کشورهای غربی در اوج تحریم تسلیحاتی کشور بود که نیروهای مسلح ما توانستند با اتکا بر توان و استعدادهای داخلی این بحران را پشت سر بگذارند.

وی با اشاره به اجرای متمرکز مراسم رژه نیروهای مسلح در دو شهر بابل و ساری به عنوان آغازین برنامه اولین روز هفته دفاع مقدس گفت: مراسم رژه در سایر شهر های استان هم به صورت مشترک با نیروهای نظامی و انتظامی در روزهای این هفته اجرا می‌شود که در برخی از نواحی این مراسم به شکل صبحگاه انجام می‌شود.

معاون اجرایی سپاه کربلا از اجرای بیش از  ۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در نواحی و پایگاه های بسیج استان خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای زن مازندران در قائم‌شهر، رونمایی از نرم افزار راهیان 25 با موضوع اطلاعات شهدای شهرهای مازندران، مناطق عملیاتی لشگر 25 کربلا در دفاع مقدس، یادمانهای شهدا، زندگی نامه و ...شهدا، رونمایی از پهباد معادن و برگزاری یادواره شهدای آمل را از مهم ترین برنامه‌های این هفته در استان برشمرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از 100 تیم جهادی به مناطق محروم مازندران اعزام می‌شوند، گفت: در این هفته 15 خانه محرومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مجیدی در پایان گفت: قرار است 700 خانه برای محرومان طی سال جاری توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا ساخته و تحویل محرومان در شهرهای استان شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام ۱۰۰ تیم جهادی به مناطق محروم مازندران در هفته دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..