تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش سریال «شبح کفتار» با بازی آشا محرابی

پخش سریال «شبح کفتار» با بازی آشا محرابیبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو؛ دوم مهر ماه نمایش رادیویی «شبح کفتار» به کارگردانی مجید حمزه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است:

عدنان با پسرش مقابل خانه شان قوطی خالی پیدا می‌کنند که متعلق به عراقی هاست و فکر می‌کنند که باد آن را انجام می‌دهد، اما فردا دو نظامی به آنجا می‌آیند و خبری را به آن‌ها می‌دهند ...

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون آشا محرابی، محمد عمرانی، مهین نثری، مهدی نمینی مقدم، احمد گنجی، عبدالعلی کمالی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند.

«شبح کفتار» به تهیه‌کنندگی شهریار کرمی، هر روز ساعت ۱۸:۴۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش سریال «شبح کفتار» با بازی آشا محرابی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..