تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گشایش اعتبار اسنادی داخلی در بانک‌پاسارگاد

به گزارش شمانیوز، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از نیازهای موجود در فعالیت‌های تجاری و اقتصادی، انجام معامله بین خریدار و فروشنده در فضای قابل اعتماد و بدون ریسک است. بانک‌پاسارگاد با ارائه خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی ضمن اعتمادسازی میان طرفین قرارداد کلیه شرایط لازم برای انجام معامله بدون ریسک را برای خریداران و فروشندگان داخلی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: خریداران با استفاده از این خدمات می‌توانند از مزایایی نظیر تأمین کالا یا مواد اولیه با حداقل نقدینگی، دریافت اعتبار با کارمزد کمتر از تسهیلات و پرداخت وجه به فروشنده بعد از اجرای کامل تعهدات توسط ایشان برخوردار شوند. همچنین فروشندگان نیز ضمن اعتماد به خریدار از دریافت کامل مبلغ قرارداد فروش اطمینان حاصل می‌کنند.

رفیعی تصریح کرد: تسهیل مبادلات تجاری، انعطاف‌پذیری با نیاز مشتری، کارمزد گشایش به مراتب کمتر از سود تسهیلات، اطمینان از پرداخت وجه و توجه به کیفیت کالای مورد معامله از مزایای این خدمت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ‌بهره‌مندی از این خدمت به شعبه‌‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و سیستم دریافت نظرها در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارایه مشاوره و پاسخگویی به مشتریان است.

منبع:روابط عمومی بانک‌پاسارگاد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گشایش اعتبار اسنادی داخلی در بانک‌پاسارگاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..