تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاشمی: منتظر نظر وزیر درباره افشانی هستیم

۷۷۵۳۵۵

۲۹ بازدید

رئیس شورای شهر تهران گفت: در خصوص منع بکارگیری بازنشستگان و رفتن و یا ماندن افشانی در شهرداری تهران منتظر نظر وزیر کشور هستیم.

خبرگزاری فارس: محسن هاشمی در حاشیه هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز تحت تأثیر حادثه تروریستی در اهواز قرار گرفت که به هم‌میهنان تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد:‌امروز صحنه حادثه تروریستی قطعاً باعث وحدت بیشتر مردم و مسئولین خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: در جلسه امروز تقویم در شش ماهه دوم به تصویب رسید که بر این اساس 38 جلسه برگزار می‌شود و در صورتی که موضوع بودجه و برنامه توسعه مطرح شود هر روز جلسات شورا برگزار می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران بیان داشت:‌در ادامه این جلسه شهرداران مناطق به عنوان قائم مقام ذی‌حسابی شهرداری انتخاب شدند.

وی درباره حضور افشانی در شهرداری تهران علیرغم قانون منع بکارگیری بازنشستگان اظهار داشت: بنده با وزیر کشور در این خصوص مکاتباتی داشتم و وزیر نیز معتقد است مرّ قانون باید اجرا شود و بنابر این وزیر کشور از دیوان محاسبات و معاونت حقوقی ریاست جمهوری استعلام‌های لازم را در خصوص حضور افشانی در شهرداری تهران می‌گیرد که اگر اختلاف نظر وجود داشته باشد، استفساریه خواهند گرفت.

هاشمی بیان داشت: در خصوص ماندن و یا رفتن افشانی از شهرداری تهران منتظر نظر وزیر کشور هستیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: فکر نمی‌کنم افشانی نظری غیرقانونی در خصوص ماندن در شهرداری تهران داشته باشد و بارها اعلام کرده که تا زمانی که شهردار است به کار خود ادامه می‌دهد.

وی بیان داشت: ما موارد را در شهرداری تهران رسمی می‌کنیم و نمی‌گذاریم شهر در دورانی که احتمالاً شهردار نداشته باشد دچار مشکل شود.

هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه پرونده فردی که در مقابل شهرداری تهران خود را سوزانده بود گفت: فرماندار تهران پیگیر این پرونده خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاشمی: منتظر نظر وزیر درباره افشانی هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..