تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاوشگر‌های ژاپنی تصاویری از یک سیارک فرستادند

۷۷۵۳۵۲

۴۵۵ بازدید

دوکاوشگر ژاپنی که از فضاپیمای «هایابوسا-۲ »پرتاب شده بودند، به طور موفقیت آمیز روی سیارک ریوگو فرود آمدند و تصاویری از آن ارسال کرده اند.

خبرگزاری مهر: دوکاوشگر ژاپنی که از فضاپیمای «هایابوسا-۲ »پرتاب شده بودند، به طور موفقیت آمیز روی سیارک ریوگو فرود آمدند و تصاویری از آن ارسال کرده اند.

کاوشگر‌های ژاپنی تصاویری از یک سیارک فرستادند

 ۲ کاوشگر رباتیک سازمان فضایی ژاپن(JAXA) با موفقیت روی سطح یک سیارک فرود آمدند.

این دو کاوشگر کوچک MINERVA-۱۱-۱a و MINERVA-II-۱b روز جمعه از فضاپیمایHayabusa-۲ پرتاب شدند و قرار است سیارک «ریوگو» را بررسی کنند.

کاوشگر‌های ژاپنی تصاویری از یک سیارک فرستادند

جاذبه ناچیز سیارک بدان معناست که کاوشگرها می توانند روی آن بجهند، دما را رصد کنند و از سطح سیارک عکس بگیرند. به هرحالJAXA اعلام کرده هر دو کاوشگر در وضعیت مساعدی قرار دارند.

در همین راستا این سازمان فضایی تصاویری از کاوشگرها منتشر کرد.

کاوشگر‌های ژاپنی تصاویری از یک سیارک فرستادند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاوشگر‌های ژاپنی تصاویری از یک سیارک فرستادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..