تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عروس جوان قربانی هوسرانی پدرشوهرش شد

ساعت 24-پدر داماد، قبل از مراسم عقد عاشق عروسش شد و به خاطر همین موضوع مراسم عروسی را به سه ماه بعد موکول کرد.

قربانی با مراجعه به اداره پلیس گفت که پدرشوهرش به دلیل این که وی خواستار مهریه و شیربهای بالایی بود، قبل از مراسم عروسی او را به جایی خلوت کشاند و از وی فیلم گرفت.

وی به افسرپرونده گفت که پدرشوهرش از این رفتار زننده‌اش فیلمبرداری کرده و گفته اگر شیربها و مهریه کمتری انتخاب نکند و به کسی این ماجرا را بازگو کند، فیلمش را برای تمامی اقوام دختر و در فضای مجازی منتشر می‌کند.

وی در ادامه اظهار داشت: پس از مدتی پدر شوهرم به من ابراز علاقه کرد و گفت که عاشق من شده است و به همین دلیل مجبورم کرد تا به درخواست خودم زمان عروسی به تاخیر بیفتد. دوران نامزدیم به مدت 3 ماه به تاخیر افتاد و به این امید بودم که پدر شوهرم دست از سر من بردارد، ولی رفتار او باعث شده بود که خانواده خودم و حتی شوهرم به او شک کنند.

بنابراین گزارش، دخترجوان مجبور بود مدت‌های طولانی در هر زمان که مرد خبیث از او درخواست شرم آور داشت تمکین کند تا اجازه ازدواج با پسرش را بدهد، اما وی که از این رفتارهای پدرشوهرش خسته شده بود پس از چندماه سکوت با مراجعه به اداره پلیس از او شکایت کرد.

پس از ارائه این شکایت، پدرشوهر این زن دستگیر شد و پس از بر هم خوردن قرارهای عروسی و طلاق، پدرشوهر در بازجویی‌ها گفت که عاشق عروسش شده است. این مرد به زندان منتقل شد تا دادگاه مجازات او برگزار شود.

تابناک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عروس جوان قربانی هوسرانی پدرشوهرش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..