تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهم 87درصدی شبه‌پول از نقدینگی/ افزایش 20درصدی نقدینگی در اردیبهشت ماه

گزارش وضعیت نقدینگی کشور به صورت ماهانه توسط شرکت سبدگردان الگوریتم تهیه می شود.

به گزارش بورس نیوز، این گزارش با بررسی میزان نقدینگی در بازه‌ای 6 ساله، دیدی کلی در مورد روند رشد نقدینگی به صورت سالانه و همچنین از ابتدای سال تا ماه مورد نظر را به مخاطب ارائه می‌کند. 

در ادامه مخاطب با آخرین وضعیت جزئیات منابع و مصارف پایه پولی به‌عنوان یکی از منابع اصلی نقدینگی آشنا می‌گردد و در نهایت ترکیب نقدینگی در سال گذشته با ترکیب نقدینگی در ماه مورد بررسی، در قالب یک نمودار مقایسه می‌گردد.

گزارش‌های متعدد دیگر به صورت اینفوگرافیک و ویدئویی در کانال تلگرام و آدرس تارنمای شرکت های سبدگردان الگوریتم و کارگزاری آینده نگر خوارزمی در دسترس علاقمندان قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهم 87درصدی شبه‌پول از نقدینگی/ افزایش 20درصدی نقدینگی در اردیبهشت ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..